Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på det før??

Søkte på en jobb som det hadde kommet inn enormt mange søknader. De ville ha en slik audisjon, slik at flere skulle få prøve seg... Så da skal jeg på audisjon da. Gruer meg jeg. Snakke om deg selv i 10 min.. Hva skal jeg snakke om da...meg selv, selvfølgelig, men.. 10min er laaaang tid det...

HJELP! :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Det som er viktig er at du skil deg ut på ein positiv måte, at du framstår som positiv, intelligent, humørfylt, energisk osv. Tenk nøye gjennom kva du har på deg, ikkje for casual, ikkje for formelt kanskje? Hadde vore stilig om du skreiv eit kåseri om deg sjølv der du var litt sjølvironisk, men samstunder fekk fram at du var dyktig og hadde innmari lyst på jobben?

Dersom det er eit hav av søkarar, og mange som er kalt inn på audition er vel poenget at dei skal krysse av ved nettopp ditt navn. Dei kjem truleg til å få ein del meir eller minder sjølvskrytande foredrag, men dersom du prøver å skape ein annan atmosfære når dei snakkar med deg, der dei på ein måte vert litt kjende med deg er det kanskje ein større sjanse for at dei skal kontakte deg att?

Men no høyrer det med til historia at eg aldri har vore på intervju heller då... Berre tenkjer at eg ville nok lagt merke til nokon som brukte humor, og kunne tenkt meg å arbeide med eit slikt menneske trur eg. Men du må vere førebudd, og sjekk ut nettsidene til selskapet, slik at dei ikkje klarar å sette deg fast. Sjølvsikkerhet er noko ein legg merke til. Øv deg på det du skal sei, og ta tida. Husk at når du er stressa snakkar du raskare enn ellers!!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...