Gå til innhold

Hvilke av disse yrkene er best/turn-on? (Hovedsakelig menn)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Konduktør

Tannlege

Veterinær

Økonom

Tannpleier

Sykepleier. 

Hvilket yrke av disse ville du helst at partneren din skulle hatt og hvorfor? Jeg er ikke interessert i å lese om alle dere som skriver at yrke er uinteressant ift dating. 

Anonymkode: ff0e9...24e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veterinær og sykepleier. Alle de andre er turn off

Anonymkode: 343f1...ef7

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veterinær og sykepleier. Alle de andre er turn off

Anonymkode: 343f1...ef7

1 minutt siden, Herr Heftig skrev:

Veterinær

Hvorfor? 

Anonymkode: ff0e9...24e

Skrevet

Alle er i mine øyne bra jobber for en eventuell partner, ingen mer turn-on en andre.

Skrevet

Alt det der er helt innafor om det bare er snakk om jobb. Om sykepleieren bare jobber netter, og tannlegen kronisk gnåler om tanntråd, om økonomen noterer ned alt jeg bruker penger på, og veterinæren er ihuga hestejente, da satser jeg nok på konduktøren.

• Liker 2
Skrevet

Synest ikke at noen av de er turn-on, men jeg har visst en greie for mannlige sykepleiere om en ser på historikken.

Skrevet
47 minutter siden, Okapi skrev:

Alt det der er helt innafor om det bare er snakk om jobb. Om sykepleieren bare jobber netter, og tannlegen kronisk gnåler om tanntråd, om økonomen noterer ned alt jeg bruker penger på, og veterinæren er ihuga hestejente, da satser jeg nok på konduktøren.

"Her slepper'ukke fram uten kååntrollert billllett, gutten min!" *blunk *blunk* "Præhæhæhæ!".

Dette kan møte deg hver gang du prøver deg.

Tygg på den, du.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville hatt konduktøren, hvis hun gikk med den grå uniformen med skjørt. ikke ellers.

Anonymkode: 41393...428

Skrevet
4 minutter siden, ElectricScum skrev:

"Her slepper'ukke fram uten kååntrollert billllett, gutten min!" *blunk *blunk* "Præhæhæhæ!".

Dette kan møte deg hver gang du prøver deg.

Tygg på den, du.

For alt du vet kan det være jeg tenner på det.

Skrevet
1 minutt siden, Okapi skrev:

For alt du vet kan det være jeg tenner på det.

Damn. Jeg anså sjansen som mikroskopisk, men mulig jeg har gjort en feilvurdering der.

AnonymBruker
Skrevet

Haha alle menn jeg har datet har syntes veterinær var søtt inntil jeg forteller om arbeidsdagene mine i fjøs😂

Anonymkode: 361d3...07b

Skrevet

Sykepleier og veterinær. Tyder på at dama ikke er helt blåst og er omsorgsfull. 

Skrevet

Sykepleier og økonom

121549608.jpg

Skrevet

Jeg håper ikke TS nå sitter og vurderer yrkesvei med utgangspunkt i hva menn synes er mest attraktivt... 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...