Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har følt meg litt lite religiøs i det siste har jeg bestemt meg for å begi meg ut på en fem dagers faste. 

Kan jeg drikke kun vann? Jeg har ingenting til overs for juice, men jeg er redd for manglende elektrolyter og slikt. Jeg føler også det er mest tro til Jesus' implikasjon om at man burde faste i bibelen. 

Er det noe annet jeg bør tenke på? Så vidt jeg forstår er den største risikoen at man reiser seg for fort og svimer av og faller. Er det noen andre fallgruver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du bør aller helst gjøre dette i en ørken, og i 40 dager, hvis du har tenkt å følge i Jesu fotspor.

Seriøst, kan du ikke heller be, og være snill mot noen du misliker?

Endret av Pringle
Skrevet (endret)

Den 20.6.2016 at 14.35, Pringle skrev:

Du bør aller helst gjøre dette i en ørken, og i 40 dager, hvis du har tenkt å følge i Jesu fotspor.

Seriøst, kan du ikke heller be, og være snill mot noen du misliker?

Jeg missliker ingen jeg...

Endret av Bond
Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger. Tråden flyttes til Religionsrommet som er passende sted for diskusjon av religiøs praksis. 

Bond, forumansvarlig 

Skrevet
18 timer siden, Bond skrev:

Tråden ryddet for avsporinger. Tråden flyttes til Religionsrommet som er passende sted for diskusjon av religiøs praksis. 

Bond, forumansvarlig 

Jeg spør om helseeffektene og tips og råd for å gjennomføre det. Ikke om det religiøse aspektet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 20.6.2016 at 11.18, amativeReflection skrev:

Siden jeg har følt meg litt lite religiøs i det siste har jeg bestemt meg for å begi meg ut på en fem dagers faste. 

Kan jeg drikke kun vann? Jeg har ingenting til overs for juice, men jeg er redd for manglende elektrolyter og slikt. Jeg føler også det er mest tro til Jesus' implikasjon om at man burde faste i bibelen. 

Er det noe annet jeg bør tenke på? Så vidt jeg forstår er den største risikoen at man reiser seg for fort og svimer av og faller. Er det noen andre fallgruver?

Du kan ikke drikke eller spise på 20 timer 

Anonymkode: 00502...2ae

AnonymBruker
Skrevet
Den 22.6.2016 at 12.57, amativeReflection skrev:

Jeg spør om helseeffektene og tips og råd for å gjennomføre det. Ikke om det religiøse aspektet.

Haha Bond likte ikke farristipset mitt. Jeg får vel skrive noe om Jesus slik at denne kommentaren ikke blir sett på som avsporing i tråden din:

Jesus var en kul fyr.

Sånn. :) 

Anonymkode: 036c8...b65

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 240bf...5e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...