Gå til innhold

Dama kommet kun 3 ganger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kun fått dama til å komme 3 ganger vaginalt i perioden vi har vært sammen nå på 4 måneder. Hun mener dette kun sitter i hodet hennes og at jeg gjør alt rett. Er fult klar over at veldig mange ikke klarer å komme vaginalt og at det rett og slett kreves stimulering andre steder. Men blir veldig usikker på dette da jeg vet hun har potensiale, jeg klarer bare ikke få det nok frem i henne.

Hun sier at større ikke er bedre og at det ikke vil føles noe bedre enn min, men virker liksom som det det eneste alternativet siden jeg vet hun har mottatt dette før og syntes det var helt okei uten å ha rukket å blitt tilpasset den. Stemmer det ikke også at en tykkere mest sannsynlig vil stimulere g-punktet mer og evt da få henne til å bikke over? 

G21

Anonymkode: 2eb04...d42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går mer på vinkel og hoftebevegelser, er min erfaring. Ut-og-inn gjør lite for meg, med mindre han ligger/står i en spesiell vinkel og leser kroppsspråket mitt for hastighet og vinkel. Du kan også prøve å rotere penis ved å sirkulere hoftene, samt bevege deg sidelengs. Jeg kommer aldri vaginalt, og det er heller ikke noe mål for meg. Dvs at jeg bruker hjelpemidler på klitoris samtidig som han tar meg vaginalt - da blir det veldig bra.

Og så må dama di si i fra hva som er bra og ikke, og kommunisere med deg under samleiet. Dvs at hun må stoppe dersom hun ikke får noe ut av stillingen. Det er like mye hennes ansvar som ditt, at hun får orgasme.

Det er lov å spørre "Kommer du i denne stillingen?" "Er du langt unna?"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, liljene skrev:

Det går mer på vinkel og hoftebevegelser, er min erfaring. Ut-og-inn gjør lite for meg, med mindre han ligger/står i en spesiell vinkel og leser kroppsspråket mitt for hastighet og vinkel. Du kan også prøve å rotere penis ved å sirkulere hoftene, samt bevege deg sidelengs. Jeg kommer aldri vaginalt, og det er heller ikke noe mål for meg. Dvs at jeg bruker hjelpemidler på klitoris samtidig som han tar meg vaginalt - da blir det veldig bra.

Og så må dama di si i fra hva som er bra og ikke, og kommunisere med deg under samleiet. Dvs at hun må stoppe dersom hun ikke får noe ut av stillingen. Det er like mye hennes ansvar som ditt, at hun får orgasme.

Det er lov å spørre "Kommer du i denne stillingen?" "Er du langt unna?"

Takk for svar! :) Poenget er at jeg ofte gjør disse hoftebevegelsene. Prøver forskjellig vinkler, men ender som regel alltid opp i at hun ble for følsom eller at hun rett og slett bare ikke komme dit. Føler personlig jeg er ganske flink til å "bruke den" og dama sier det samme selv, men er liksom ett eller annet som må til for å bikke henne over. Derfor jeg kanskje tenkte at trykk på g-punkt og friksjon har noe å si :)

Skrevet

Dere må nesten bare teste ulike stillinger.

Det høres ut som dere har det fint sammen og at du bryr deg om henne. Krysser fingrene for at det ordner seg :).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, liljene skrev:

Dere må nesten bare teste ulike stillinger.

Det høres ut som dere har det fint sammen og at du bryr deg om henne. Krysser fingrene for at det ordner seg :).

Tror ikke det går noe på str i det hele tatt? :)

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! :) Poenget er at jeg ofte gjør disse hoftebevegelsene. Prøver forskjellig vinkler, men ender som regel alltid opp i at hun ble for følsom eller at hun rett og slett bare ikke komme dit. Føler personlig jeg er ganske flink til å "bruke den" og dama sier det samme selv, men er liksom ett eller annet som må til for å bikke henne over. Derfor jeg kanskje tenkte at trykk på g-punkt og friksjon har noe å si :)

Jeg aner ingenting om vaginal orgasme, men kjenner mye til å bli for følsom. Da vil jeg anbefale å lette på trykket. Du kan fortsette i samme stilling/vinkel hvis du ikke gjør det du gjør så hardt. Er det ordentlig følsomt er det bare så vidt du kan være nær og tempoet må også ned. Da kan du forsøke å bygge opp igjen, men bruk litt tid. Er det først blitt for følsomt har jeg aldri opplevd at det går an å komme over den kanten/bikke over. 

Anonymkode: b3a0b...10a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare kommet vaginalt med en eneste mann, og det var heller ikke ofte han fikk det til. Og penisen hans var veldig normal størrelse. Har hatt større i ettertid, og føler den sliter mer med å treffe. Men for meg sitter det mye i hodet og. Jeg må føle meg helt trygg følelsesmessig på den andre. Ellers så går det bare ikke. Og det er heller ikke noe som er viktig for et godt sex liv.

Anonymkode: 71e95...a4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare kommet vaginalt med en eneste mann, og det var heller ikke ofte han fikk det til. Og penisen hans var veldig normal størrelse. Har hatt større i ettertid, og føler den sliter mer med å treffe. Men for meg sitter det mye i hodet og. Jeg må føle meg helt trygg følelsesmessig på den andre. Ellers så går det bare ikke. Og det er heller ikke noe som er viktig for et godt sex liv.

Anonymkode: 71e95...a4f

Følte du det diggere/bedre med større eller var det akkurat det samme ved unntak av at en større fyller deg mer da 😜

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kun fått dama til å komme 3 ganger vaginalt i perioden vi har vært sammen nå på 4 måneder. Hun mener dette kun sitter i hodet hennes og at jeg gjør alt rett. Er fult klar over at veldig mange ikke klarer å komme vaginalt og at det rett og slett kreves stimulering andre steder. Men blir veldig usikker på dette da jeg vet hun har potensiale, jeg klarer bare ikke få det nok frem i henne.

Hun sier at større ikke er bedre og at det ikke vil føles noe bedre enn min, men virker liksom som det det eneste alternativet siden jeg vet hun har mottatt dette før og syntes det var helt okei uten å ha rukket å blitt tilpasset den. Stemmer det ikke også at en tykkere mest sannsynlig vil stimulere g-punktet mer og evt da få henne til å bikke over? 

G21

Fungerer denne logikken på menn også? Hvis han ikke kommer, så er det fordi jeg ikke er trang nok? Eller ved blowjob/handjob, at jeg ikke suger/runker hardt nok? Min sier nemlig av og til at han neppe kommer til å komme den kvelden fordi han rett og slett er for sliten i kroppen/hodet etter en laang dag. Nå vet jeg riktig nok ikke hvor mye kraft hans tidligere partnere har brukt i forhold til meg, eller hvor trange de var, men hittil har jeg liksom stolt på hans ord, da.

Jeg får lett vaginale orgasmer, men jeg kjenner også til dette med overfølsomhet, og at den mentale biten må være på plass. Hvis det først har blitt altfor følsomt, hjelper det ikke å kjøre på med mer stimulering. (Dette gjelder visst for en del menn også med tanke på penishodet og utløsningen, har jeg fått inntrykk av ...?) Og når det gjelder mentale er det i alle fall slik for min del, at hvis jeg venter på å komme meg over toppen, så tar det lenger tid å komme dit. ("Litt til, bare litt til ... Å, så nært, bare litt til! Men skal det ikke toppe seg snart nå da?") Og da har ikke størrelsen noe å si. Om han begynner med å fingre meg, og jeg bare ikke kommer over toppen, så blir det ikke bedre av samleie. Om fokuset mitt er på nytelsen der og da, bikker jeg over raskere. Et lite fåtall ganger har jeg kommet nesten før han er i nærheten av skjeden ... Nå skal jeg ikke si at det er nøyaktig slik for damen din, men det er ikke alltid "så enkelt" som at det bare er å kjøre på med ytterligere stimulering.

Anonymkode: 3aecd...8ef

AnonymBruker
Skrevet

Har hun gitt inntrykk av at dette er et problem for henne, eller er det du som føler mest på det?

Snakker dere mye om det, og hvem er det isåfall som tar opp temaet? 

Spør du ofte om hun nærmer seg når dere har sex? 

Har du noe imot å tilfredsstille henne på andre måter?

Anonymkode: 0ad86...5f2

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hun gitt inntrykk av at dette er et problem for henne, eller er det du som føler mest på det?

Snakker dere mye om det, og hvem er det isåfall som tar opp temaet? 

Spør du ofte om hun nærmer seg når dere har sex? 

Har du noe imot å tilfredsstille henne på andre måter?

Anonymkode: 0ad86...5f2

Er nok jeg som føler mest på det! 

Som regel begge som tar det opp etter sexen. Hun er kanskje irritert på seg selv fordi hun ikke klarer det og jeg sefølgelig litt skuffa da jeg gjør en slik innsats. 

Spør veldig sjeldent underveis når vi har sex for å unngå å miste fokuset hennes. Men spør om hun syntes det og det er digg. 

Tilfredsstiller gjerne på andre måter også. Fingre får jeg henne til å komme ofte, ikke alltid. Sleike, nesten umulig, men gjør det med glede fortsatt.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som et veldig jag etter vaginalorgasme.. Blir ikke sexen ganske kjip da? Når dere begge bare jager etter den orgasmen. Klarer dere å slappe av og nyte hverandre oppi dette? 

Anonymkode: 9adcc...f66

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må alltid ha stabil stimulering av klitoris. Med en liten vibrator. Umulig å komme uten! (og nei, størrelsen er ikke greia!) Så, kjøp vibrator! problem solved.

Anonymkode: 5c22a...a40

Skrevet

Av egen erfaring, synes jeg det er lettere å komme vaginalt om jeg legger føttene på skuldrene til motparten. Treffer g-punktet mye bedre da, men til tider kan dette også bli too much og det rett og slett føles ubehagelig. Det hjelper veldig på om jeg selv får stimulere klitoris samtidig. De beste orgasmene får jeg nemlig av begge deler! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer aldri bare vaginalt, må alltid stimulere klitoris i tillegg, noe jeg gjør selv. Null stress. Men uansett må hodet være med: jeg må være uthvilt, trygg og skikkelig tent. Anbefaler å bruke lang tid på forspillet og kjøpe en klitorisvibrator :)

Anonymkode: 975a3...77e

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg har motsatt problem, kommer med engang jeg blir penetrert og penisstørrelsen har ingenting å si for min del. Håper dere får det til etterhvert men ikke stress med at hun må komme. Da føler hun kanskje et orgasmejag som gjør at hun ihvertfall ikke kommer. Bare kos og nyt og ikke tenk så mye på orgasmen til jenta di. Noen kommer bare sjeldent mens noen kommer fort. Vi er alle skrudd sammen forskjellig :)

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det ikke også at en tykkere mest sannsynlig vil stimulere g-punktet mer og evt da få henne til å bikke over?

Sier hun at du gjør alt rett, så gjør du sikkert det. Vis tydelig at du tenner skikkelig på henne, synes hun er deilig. Noen kan ha litt komplekser. Hvis fyren viser at han synes hun ser bra ut, så slapper hun sikkert mer av.

Du bør for guds skyld ikke si noe om at du synes det er kjipt, at du føler deg utilstrekkelig osv. Føler hun press, kommer hun i hvert fall ikke.

Den beste for meg var faktisk den korteste og tynneste av de jeg har hatt. Den traff så perfekt. 14-15 cm kanskje. Jeg trengte ikke å veilede eller noe, det var bare bra match. Mens en med 17 cm og litt tykkelse ikke var bra for meg.

Flørta litt med en som sikkert hadde 19 cm og den var tykkeste jeg har sett noensinne. Vi kom aldri så langt. Men den hadde jo sikkert vært umulig å ikke få orgasme av, tenkte jeg, om den ikke var for vanskelig å i det heletatt få inn da. Vet ikke.

Men str spiller nok egentlig ingen rolle. Det skal mye til før en er for liten hvertfall.

Anonymkode: 01bae...1eb

Skrevet

kjøp en vibrator og evt en buttplug som dere bruker under akten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun kommet under 5 ganger vaginalt i et forhold på snart 3 år. Jeg KAN komme, men syntes det er vanskelig. Vet egentlig ikke helt hvorfor...jeg må slappe SKIKKELIG av mentalt. Kjæresten kunne ikke vært bedre i senga, så det er ikke hans feil. Jeg kan komme med klitorisvibrator, men syntes det fjerner litt av det intime under akten (si hva dere vil, jeg føler det sånn. Har vært i andre forhold hvor jeg har brukt det uten problem - men har heller ikke vært "nær" dem).

Anonymkode: 527a3...da7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt stressa av at mannen maser om at jeg må få vaginal orgasme, hvis jeg gang på gang hadde forsikret han om at han gjør alt rett. Orgasmemas gjør meg så stressa at jeg ikke klarer å tenke på annet under sex - "nå må jeg komme for at han skal føle seg bra nok" - at jeg rett og slett ikke får til å komme i det hele tatt. 

Veldig mange kvinner får ikke vaginal orgasme overhodet, det hjelper ikke med teknikk eller stor penis, men klitoris må stimuleres for å få orgasme. Jeg tror du har en del å lære om kvinnelig seksualitet, TS. For øvrig er alle kvinner forskjellige, og det finnes ingen oppskrift på hvordan man gir noen vaginal orgasme.

Anonymkode: cbbe5...c11

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...