Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått til innkjøpt av clear blue fertility monitor, den viser meg når jeg har maksimal sjangs for å bli gravid. Når denne perioden var hadde vi sex hver dag :klemmer:( vet at vi kan ha annen hver). Jeg er i dag på dag 20 i følge clear blue fertility monitor. Tok test i går, den var negativ. Skal ha første dag med menstasjon mellom førstkommende søndag - onsdag. Tok jeg testen for tidlig ? Har sååå lyst at det skal klaffe <3 Håper noen kan hjelpe en utålmodig første gangs prøvende :hoppe:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, MissEi skrev:

Jeg har gått til innkjøpt av clear blue fertility monitor, den viser meg når jeg har maksimal sjangs for å bli gravid. Når denne perioden var hadde vi sex hver dag :klemmer:( vet at vi kan ha annen hver). Jeg er i dag på dag 20 i følge clear blue fertility monitor. Tok test i går, den var negativ. Skal ha første dag med menstasjon mellom førstkommende søndag - onsdag. Tok jeg testen for tidlig ? Har sååå lyst at det skal klaffe <3 Håper noen kan hjelpe en utålmodig første gangs prøvende :hoppe:

Du tok nok testen for tidlig, da:)

Anonymkode: 692c2...ece

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har nok testet alt for tidlig ja.

Ville nok ikke tatt noen test før tidligst 10 dpo.

Anonymkode: 2892d...cf7

Skrevet

TAKK :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd å fått barn i 17 mndr. Du er veldig heldig hvis det klaffer på første forsøk...

Anonymkode: 40689...345

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd å fått barn i 17 mndr. Du er veldig heldig hvis det klaffer på første forsøk...

Det er greit å minne TS på at det kan ta tid før det klaffer, men man trenger ikke kaste isvann på engasjementet i første prøveperiode! 

TS, test fra den dagen du skal ha mensen, håper du får to blå streker 😊

Anonymkode: 09513...e55

Skrevet

Klart det kan ta tid - er fullstendig klar over at det kan ta mnd , år etc :) Men det er jo lov å håpe :) 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit å minne TS på at det kan ta tid før det klaffer, men man trenger ikke kaste isvann på engasjementet i første prøveperiode! 

TS, test fra den dagen du skal ha mensen, håper du får to blå streker 😊

Anonymkode: 09513...e55

Takk gode deg :kose:

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært gravid flere ganger og blir gravid på første forsøk. 

Anonymkode: 0ad51...d30

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...