Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid i uke 29, snart 30. Den siste uka har jeg følt meg helt utslitt av nesten ingenting, veldig slitsomt i seg selv. Jeg får dårlig samvittighet og føler meg ikke fresh, gått opp 10kg og prøvde lenge å mosjonere osv , men nå puster jeg som en hval opp en bakke og formen er ikke på topp.. Flere som har det sånn? 

Jeg har hatt et tøft svangerskap , og jeg jobber 60% men allikevel føler jeg både humør , og energi er på bunn... Jeg vil gjøre mange ting men orker ikke noe!!

Jeg skriver ikke dette for å klage, men får å høre om det er flere i samme situasjon, eller må jeg bare ta meg selv i nakken ?! 

Anonymkode: 97b91...b66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det slik fra ca uke 26. Da ble det brått slutt på turer Osv. Ble kjempe slapp. Dette har dessverre vedvart, og jeg er nå uke 37. Før uke 26, var jeg i veldig god fysisk form, men ikke psykisk. 

Så du er ikke alene...:)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Kvinne30 skrev:

Jeg har hatt det slik fra ca uke 26. Da ble det brått slutt på turer Osv. Ble kjempe slapp. Dette har dessverre vedvart, og jeg er nå uke 37. Før uke 26, var jeg i veldig god fysisk form, men ikke psykisk. 

Så du er ikke alene...:)

Slitsomt ! "Godt " å lese det er flere , man får så dårlig samvittighet av å kunne og ville sove og sove... 

Skrevet

Like langt som deg, og jeg merker at det har blitt tyngre de siste ukene. Varm og tung i kroppen, får kynnere av å gå i bakke, må sove middag hver dag selv om jeg jobber 80% og kan ikke huske når jeg sist vasket badet. Teller ned til ferie og sliter med motivasjon og konsentrasjon på jobb.

Ikke noe særlig, men jeg prøver å velge vekk dårlig samvittighet og heller nyte stille før stormen (aka mini) med en lur på sofaen mens mannen koser seg med EM. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja , det skjedde sånn plutselig , at jeg ble helt utslitt! 

Alt er et ork og tungt , men snart får vi jo møte lille Mini, det blir bra !! 

Føler man blir noe deprimert over situasjonen , når man bare vil sove og ikke føler seg så lykket på jobb heller.. Men men vi får holde ut !

Gjest Annypanny
Skrevet

Jeg er 30 uker på vei og har det på akkurat samme måten. Jeg puster som en hval bare av å gå opp en trapp, jeg har hetetokter hele tiden, blir svett av å kle på meg om morgenen, og må legge meg ned på senga hver ettermiddag fordi jeg rett og slett er sliten. Alt føles veldig tungt, og jeg føler meg diger, tykk og ufresh 😳

Skrevet

Kjekt å se vi er flere ja.... Jeg og får så dårlig samvittighet av å være sånn. Føler at "alle andre" gravide, er supersprek og ikke sløv, slik jeg er blitt.

trøster meg, med at jeg var sprek lenge, og at jeg nå, tross i slapphet, tungpustet, Osv, ikke har noe bekkenløsning eller andre vondter. Lagt på meg en del, men har veldig fint blodtrykk. En må ta med seg det en kan;)

Skrevet

Jeg er også i uke 29 nå:) Kjente da jeg var 29+2 at jeg følte for å sove på ettermiddagen, og det har jeg gjort de påfølgende dagene:) Det nærmer seg nå, og babyen legger jo mye på seg disse ukene! Ikke rart man føler seg sliten:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...