Gå til innhold

Menn: hva i all dager kan være mer viktig enn utseendet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra tid til annen er det en eller annen mann her inne som babler om at utseendet til kvinnen ikke er viktigst. Altså, hva slags vrøvl er det? Når begynte liksom menn å bry seg og ikke minst verdsette, det indre? De dype samtalene, komme seg gjennom sykdom sammen, indre kvaliteter og humor? Nei, disse mennene lyver. 

Tynne damer og trang fitte er det du bryr seg om og ønsker. Mulig de tar til takke med noe annet, men det er det de alle sammen innerst inne ønsker. 

Anonymkode: dee57...2aa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk for deg selv, gitt. Enten er du en uintelligent guttunge, eller så er du en bitter kvinne som har blitt sviktet av en uintelligent guttunge.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror du blander viktig og viktigst. Ordene ligner litt, men de to siste bokstavene er ikke uvesentlige.

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra tid til annen er det en eller annen mann her inne som babler om at utseendet til kvinnen ikke er viktigst. Altså, hva slags vrøvl er det? Når begynte liksom menn å bry seg og ikke minst verdsette, det indre? De dype samtalene, komme seg gjennom sykdom sammen, indre kvaliteter og humor? Nei, disse mennene lyver. 

Tynne damer og trang fitte er det du bryr seg om og ønsker. Mulig de tar til takke med noe annet, men det er det de alle sammen innerst inne ønsker. 

Jeg tror du finner veldig få menn som tenner på at du er syk... 

Å være tynn handler jo like mye om å ta vare på seg selv som at det ser bra ut. Sykelig overvekt er som alkoholisme.

Dessuten virker du litt bitter, godt humør er også ganske viktig.

AnonymBruker
Skrevet

ok bra kropp og stor pikk hadde ikke  holdt for meg ass. for meg teller det indre 90% på menn.

Anonymkode: e2c6e...11d

AnonymBruker
Skrevet

Er dette seriøst? Om du er kvinne har DU ræva smak på menn. 

Veldig mange menn blir totalt oversett av det motsatte kjønn. Vet om utrolig mange kvinner som går etter utsende og status. Ser oftere kvinner gå etter disse tingene og menn går etter motsatt. 

Jeg selv vil ha en kvinne som er varm, omtenksom, snill ++

Anonymkode: 22a3b...efb

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette seriøst? Om du er kvinne har DU ræva smak på menn. 

Veldig mange menn blir totalt oversett av det motsatte kjønn. Vet om utrolig mange kvinner som går etter utsende og status. Ser oftere kvinner gå etter disse tingene og menn går etter motsatt. 

Jeg selv vil ha en kvinne som er varm, omtenksom, snill ++

Anonymkode: 22a3b...efb

Og jeg ser oftere menn som går etter de peneste, mens de overser de interesserte kvinnene. Menn er visuelle vet du.

Anonymkode: 385b0...21c

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Tja personligheten har ganske mye å si vil jeg nå si.

Selvsagt har også utseende noe å si. Men personlighet er minst like viktig 

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

For meg er det ikke slik at utseende trumfer alt annet. Hjelper ikke at damen er rå digg når hun fremstår som lite oppegående ellers.

Man verdsetter de dype samtalene, indre kvaliteter, humor osv, men man vil ha det med en man er tiltrukket av. 

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg ser oftere menn som går etter de peneste, mens de overser de interesserte kvinnene. Menn er visuelle vet du.

Jeg ser maaange menn som går etter gjennomsnittlige pene damer, som går etter kvinenr som har tårnhøy intelligens. Men nå kvalifiserer flesteparten av vennene mine for mensa, så det kan være noe med hvilke mennesker du omgir deg med. Jeg er sjeleglad jeg slipper all drama og overfladisk tull som så mange sliter med. I stedet har jeg venner med metaforståelse og som ikke tar manipulativ dritt fra andre. Og de går inn i forhold med likesinnede

Anonymkode: 7077a...5b0

Skrevet

Utseendet er viktig, ja. Men personlighet hever kvinnen fra pulevenn til potensiell kjæreste.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser maaange menn som går etter gjennomsnittlige pene damer, som går etter kvinenr som har tårnhøy intelligens. Men nå kvalifiserer flesteparten av vennene mine for mensa, så det kan være noe med hvilke mennesker du omgir deg med. Jeg er sjeleglad jeg slipper all drama og overfladisk tull som så mange sliter med. I stedet har jeg venner med metaforståelse og som ikke tar manipulativ dritt fra andre. Og de går inn i forhold med likesinnede

Fint for deg. Jeg svarte et annet innlegg. Jeg ser flere kvinner som vektlegger andre egenskaper enn utseendet enn jeg gjør menn. Er ikke noe drama eller overfladisk tull, det er en observasjon.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint for deg. Jeg svarte et annet innlegg. Jeg ser flere kvinner som vektlegger andre egenskaper enn utseendet enn jeg gjør menn. Er ikke noe drama eller overfladisk tull, det er en observasjon.

Jeg observerer at du er sinna

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som ikke vet de er interesserte heller fordi de gir så utydelige signaler.

Anonymkode: 6b6a7...64d

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg observerer at du er sinna

Nei, det er det du som fremstår.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som ikke vet de er interesserte heller fordi de gir så utydelige signaler.

Anonymkode: 6b6a7...64d

Absolutt, men mange som tar intiativ og blir avvist til fordel for ei av de peneste, som de heller ikke får. Det går begge veier. Kvinner må bli flinkere til å ta intiativ og menn må bli litt flinkere til å ikke verdsette utseendet høyest av alt.

Skrevet

Klart det er viktig å være pen. Det er kanskje det viktigste også? Har du et pent ansikt kommer du langt på bare det. Likevel, det må mer til enn bare utseendet. Kan du holde en samtale? Hvor ego er du? Disse tingene teller. For å si det på en enkel måte: Et vakkert ytre får deg inn døren, men det er ingen automatikk i resten av prosessen - selv om du får Mye godvilje. 

• Liker 2
Skrevet

Pent utsende er meget viktig ja 90%, men ønsker hun et forhold må hun ha utsende + sjarm/god/smart+++

hvis hun ikke har mer en utsende blir hun bare en man har deilig sex med. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er jammen meg bitter. Slike tråder som dette begynner å bli kjedelig. 

Anonymkode: 91615...c49

AnonymBruker
Skrevet

inntekt kan vel kompensere for det meste.

Anonymkode: f7318...6fd

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting for meg utseende messing er at ansiktet er tiltrekkende. kropp driter jeg i så lenge hun ikke er smell feit eller syltynn

Anonymkode: 1f5ba...e0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...