Gå til innhold

Irriterende kinogjengere, din erfaring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert flere enn meg som har irritert seg over folk på kino som forstyrrer under filmen. 

Har dere noen historier der dere husker at noen var ekstra irriterende?  Og under hvilken film var det?

Anonymkode: d56b9...de7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk som bråker, snakker i munnen på hverandre og fikler med mobiltelefonene sine heile tiden - er alltid veldig irriterende uansett.

Anonymkode: 78a66...91c

Skrevet

Jeg har vært på så utrolig mange kinofilmer, føler jeg, at jeg ikke har oversikten over når og hvilken film.. Men jeg har oversikten over irriterende oppførsel :)

Og det som irriterer meg er folk som er på kino for å se en film (nr 3 i filmserien), og ikke har sett nr 1 og nr 2, og som skal bruke all sin tid på å forstyrre for oss andre og grave og spørre sidemannen (kameraten) om: "hvem er det?", "hvorfor det?", "hvorfor er de uvenner?". 

Eller folk som sitter med mobiltelefonen under filmen, det er også slitsomt. De betaler 130 kr (eller hva det koster, jeg blir alltid spandert på ;) ) for en kinobillett og så skal de sitte på facebook istedet? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk som snakker, knitrer med poser, generelt støy. Hadde en sjarmerende person rett bak meg en gang som rapte høylytt..

Anonymkode: 5d5b3...da1

Skrevet

Var på den første Hobbiten-filmen, og da var det også en ungdomsskoleklasse der. Argh, de var noen skikkelige drittunger! De skravlet mye, satt med mobilene og løp jevnlig mellom seteradene for å prate med de som satt lenger borte etc. Heldigvis ble en del av dem kastet ut etter en stund. 

Ellers er det stort sett det andre som er nevnt; mobilbruk og skravling som er verst. 

Skrevet

Jeg var å så Conjuring 2 og det så ut som alle i salen var 16-17 år og da fikk jeg er følelse av at dette kom til å bli slitsomt- noe det ble.

De snakket høyt, hylte og deretter lo, selv der det ikke var skummelt. Høres kanskje ut som syting fra min side , men når man sitter å hører på sånt i over 2 timer blir man lei.  Jeg skvatt jo mer av folk som hoppet og hylte enn selveste filmen. 

Jeg likte filmen godt men neste gang tror jeg at jeg heller ser grøssere hjemme :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke på noen spesiell episode, men skyr stort sett filmer som tiltrekker seg fjortiser og damer over 40. Disse prater mest etter min erfaring. Har heldigvis en mann som er bibliotekar og ikke er redd for å hysje på folk :P

Anonymkode: 6bb44...c4b

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Var å så X-men fo rlitt siden. Det var på dagtid og salen var ensten tom, men på bakerste rad sett det en guttgjeng på 16, både i antall og alder. De var sykt irriterende før filmen, bare med måten de pratet på, men under selve filmen nøyde de seg heldigvis med hyppige toalettbesøk hvor den hårgeleen deres kom litt i veien for prosjektoren

AnonymBruker
Skrevet

Forsentkomming. Som regel starter filmen 15-20 minutter etter oppsatt tid pga reklamen, da bør ALLE klare å være i salen når filmen starter. Og hvis man likevel klarer å komme for sent, så skrur man IKKE på lommelykten på mobilen for å finne plassen sin som alltid er midt på en fullsatt rad. Man får pent finne seg en ledig skammekrok der man slipper plage noen alle som har kommet tidsnok. 

Ellers som de fleste andre sier, skravlig og mobilbruk under filmen. Du er ikke hjemme i din egen stue. 

Anonymkode: 3c7af...225

Skrevet
3 timer siden, Unagi skrev:

Jeg var å så Conjuring 2 og det så ut som alle i salen var 16-17 år og da fikk jeg er følelse av at dette kom til å bli slitsomt- noe det ble.

De snakket høyt, hylte og deretter lo, selv der det ikke var skummelt. Høres kanskje ut som syting fra min side , men når man sitter å hører på sånt i over 2 timer blir man lei.  Jeg skvatt jo mer av folk som hoppet og hylte enn selveste filmen. 

Jeg likte filmen godt men neste gang tror jeg at jeg heller ser grøssere hjemme :P

Haha, jeg så den samme filmen og opplevde akkurat det samme! De 16-17 åringene oppførte seg jo dårligere enn barnehagebarn på kino.. Og jeg som er 30 følte meg urgammel :ler: 

AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg skulle på kino for lenge siden.

Ved siden av meg satte det seg en mor og et barn på ca 10 år? Under HELE filmen så forklare hun hva karakterene sa, fordi filmen var på engelsk. Ærlig talt. Hun oversatte hele teksten. Holdt på å klikke og gikk før filmen var ferdig.

Anonymkode: b8511...476

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke så irriterende, men veldig sært: Så "Du levande" en svensk, rar, beige film (det er den beste beskrivelsen, alt var beige tristesse med uforklarlig handling), og en dame satt på raden foran og spise fiskekaker. Det luktet fiskekaker i hele salen. Det passet veldig godt til filmen. Vi lurte nesten på om det var bevisst, som en del av opplevelsen liksom. Fiskekaker hun hadde med innpakket i matpapir.

Anonymkode: bea1e...366

• Liker 3
Skrevet

Så The Conjuring 2 på kino på lørdag, og satt ikke så langt fra en godt voksen dame som svarte med rålatter på et par scener som absolutt ikke var morsomme. For all del, det skjer jo iblant teite ting i skrekkfilmer, men for at de skal fungere må man leve seg litt inn i det, og da er det skikkelig ødeleggene med folk som bryter opp stemningen på den måten.

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn er også slik, men vedder på at alle har venninner som får oss til å tenke på denne.

Anonymkode: 0959a...4cd

AnonymBruker
Skrevet

Når man ser en film med lav aldersgrense å får en unge bak seg som sparker i setet ditt under hele filmen :angry:

Anonymkode: 9d2c9...eac

Skrevet

Jeg er nesten aldri på kino lenger,  men det verste er de som skravler eller bruker tlf under filmen. Verste jeg har opplevd må ha vært den gangen da ei kjerring faktisk tok tlf da den ringte! :roll: Nei, hun hadde den ikke på lydløs heller. Noen folk altså! 

Skrevet
Et øyeblikk siden, smalls skrev:

Jeg er nesten aldri på kino lenger,  men det verste er de som skravler eller bruker tlf under filmen. Verste jeg har opplevd må ha vært den gangen da ei kjerring faktisk tok tlf da den ringte! :roll: Nei, hun hadde den ikke på lydløs heller. Noen folk altså! 

Det husker jeg skjedde en del på fjortiskinoen Eldorado, mens den fortsatt var åpen. Husker særlig en fyr på et par rader foran som tok den og sa "halla, er på sjino!" skikkelig høyt. :P

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg skulle på kino for lenge siden.

Ved siden av meg satte det seg en mor og et barn på ca 10 år? Under HELE filmen så forklare hun hva karakterene sa, fordi filmen var på engelsk. Ærlig talt. Hun oversatte hele teksten. Holdt på å klikke og gikk før filmen var ferdig.

Anonymkode: b8511...476

Ja, dette har jeg å opplevd. Skikkelig irriterende! Klarer ikke en på 10 lese teksten selv? For filmen var vel teksta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...