Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en sammenleggbar kano å anbefale? :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ally i hvert fall. 

AnonymBruker
Skrevet

Ally kano. Min mann er fornøyd jeg er misfornøyd dårlig stabilitet og vanskelig å padle, håpløs å sette opp synes jeg. Antakeligvis så handler det om at jeg ikke kan padle og har gitt litt opp nå , for alle andre skryter nå av denne kanoen. Han derimot synes den er helt super😀 

Hadde vi hatt plass hadde jeg kjøpt en vanlig kano.

Anonymkode: 60b72...647

Skrevet

Tusen takk, skal sjekke denne. Plass til vanlig kano har jeg, verre med en bil som kan frakte;) Så da duger ikke den lille bobla vår.

Skrevet

Hvordan er disse for tre personer?

Skrevet

Den er litt mindre stabil enn en vanlige kanoer, men det er jo en treningssak å padle. Å slå den opp krever litt tålmodighet første gang, men er ellers enkelt. Jeg gjør det alene. Vi pleier å ha med oss en kamerat og barnet hans, så da er vi to voksne og to barn + telt og alt vi trenger for å overnatte. Har den minste str.

Skrevet
4 minutter siden, Sariou skrev:

Den er litt mindre stabil enn en vanlige kanoer, men det er jo en treningssak å padle. Å slå den opp krever litt tålmodighet første gang, men er ellers enkelt. Jeg gjør det alene. Vi pleier å ha med oss en kamerat og barnet hans, så da er vi to voksne og to barn + telt og alt vi trenger for å overnatte. Har den minste str.

Ok, tusen takk:) Vurderer nå 16.5 kanoen. Vet du hvor mye den veier?

Skrevet

22 kg, tror jeg? Men jeg husker ikke. Det er rundt det. Den tar opp ganske mye plass når den er pakket sammen, så om dere har liten bil, ville jeg dratt i butikk og testet, samt tatt høyde for at dere ikke klarer å pakke den like tett som når den er butikkny.

Skrevet

Oi, 20 kg. Er ikke det ganske mye å ha på ryggen? I tillegg til annen bagasje?

Skrevet

Jo. Vi har aldri båret den noe særlig, da måtte den ene voksne båret alt annet og den andre kanoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...