AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Hei, skal prøve å gjøre det litt kort. Fortalte gutten jeg er forelsket i at jeg har følelser for han da det ble for vanskelig for meg å værre sammen med han å vite at han ikke føler det samme for meg. Vi har hatt sex mange ganger, er veldige gode venner. Er sammen og finner på ting omtrent hele tiden. Fortalte det til han at jeg har følelser, og at det blir for vanskelig å være bare venner med han å at vi burde ta litt avstand fra hverandre til jeg eventuelt ikke har følelser for han lengere. Fikk til svar at han ikke var i stand til et forhold akkurat nå, å at vi skulle ta avstand fra hverandre det kunne jeg bare glemme , for det var uaktuelt for han. Å han mente jeg hadde skulle fortalt han det tidligere sånn at han haddet kunnet tatt litt mere hensyn til det. Dagen etter begynte han å mase om sex å at jeg skulle komme på besøk til han, er det det han kaller å ta hensyn? Hvis jeg fortsetter å henge sammen med han på samme måte som før, lurer jeg meg selv til å tro at de kanskje kommer til å bli noe mere senere, å følelsene kommer bare til å være der. Hva skal jeg gjøre ? Gi opp, eller fortsette som før å satse på at det går over av seg selv? Vi har "hengt" sammen i snart 7 måneder nå å nærmest alle vennene hans er mine også , så når jeg prøvde å ta avstand så endte det kun men at jeg satt hjemme alene å venneløs. Det gjorde det ikke noe bedre , å siden han spurte omtrent hver dag om vi kunne finne på noe så klarte jeg ikke å si nei etter hver, i og med at jeg er forelsket i han så vill jeg jo være mest mulig sammen med han også, men det gjør det jo bare værre... jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller gjøre .. alt er bra så lenge jeg er sammen med han, men så fort jeg blir alene så blir jeg så trist.. Anonymkode: cd6fe...22c
Mr_White Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Hei, fra det du forteller virker det ikke som han er interessert i deg annet enn at han får tilfredsstilt sitt sexbehov uten forpliktelser. Hadde han vært en god venn ville han gitt deg lov til å ta avstand uten å kutte deg ut fra venneflokken, men dette er uaktuelt for han, fordi han mister fri tilgang på sex. Her er jeg brutalt ærlig på hva jeg tror om han, men håper det kan hjelpe på å komme over forelskelsen, fordi dette virker virkelig ikke som en fyr å satse på. Det er bra at du forsøker å bryte ut av dette, det er mange som sliter med å komme ut av ugunstige forhold. Jeg forstår at dette enn så lenge kan være bedre enn å være alene, men til slutt så må du ut av dette. Så om du ikke får til å gjøre det nå, så burde du bruke tid på å planlegge for den dagen ved å bygge opp et liv uten han. Hva nå? Lister opp noen forslag: 1. Har du egne venner fra før du møtte han? Som du kanskje mistet kontakten med fordi du var med han hele tiden? Ta kontakt igjen og fortell historien din, og be om å få tatt opp kontakten igjen, jeg håper de fleste forstår. 2. Forsøk å bli kvitt følelsene og fortsett "forholdet" slik det, men jobb samtidig med å finne egne venner som du kan henge med når du går bort fra dette. 3. Har du jobb, studier eller lignende? Fokuser på at dette skal bli så bra som mulig. Er arbeidsdagen bra, kan du lettere takle nedgangstider i privatlvet. Du fortjener bedre, og jeg håper du finner det. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Sa til han att han måtte forstå att vi ikke kunne ha sex lengere, han sa han sjønte hvorfor , men likevell så spørr han. Men det virker som det er noe han ikke vill fortelle meg , for han har ofte begynt på en setning åsså sier han bare " nei, jeg forteller det til deg i morgen istedet" og neste dag så har han "glemt" det. Jeg spurte han om det , å sa jeg ikke trodde på at han hadde glemt det å at han ville bare ikke fortelle det til meg, da snakket han det bare bort. Likevell om jeg sa att vi ikke kunne ha sex mere å at vi ikke kunne møtes så ofte så var det ikke sex som var problemet for han , som han sa så ville han ikke slutte å finne på ting å sånn sammen med meg, for vi er sammen omtrent hver dag, men sjeldent vi har sex egentlig. Hans venner er mine venner også, jeg henger mye sammen med de selv om han ikke er til stede også, å blir litt dumt å kutte ut de pågrunn av han. De vet jo ikke hva som foregår mellom oss så det blir for rart synes jeg. Å jeg vill jo ikke kutte ut han helt heller, han er jo en av mine beste venner. Skulle ønsket han hadde vært en stor idiot så hadde det vært enklere å snudd ryggen til.. Mine egene venner er hans egne venner, så det blir litt vanskelig. Jeg begynner å bli sliten av dette , så jeg setter stor pris på ærlighet , som du sier , så kan det bli enklere å komme seg over han. Anonymkode: cd6fe...22c
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, skal prøve å gjøre det litt kort. Fortalte gutten jeg er forelsket i at jeg har følelser for han da det ble for vanskelig for meg å værre sammen med han å vite at han ikke føler det samme for meg. Vi har hatt sex mange ganger, er veldige gode venner. Er sammen og finner på ting omtrent hele tiden. Fortalte det til han at jeg har følelser, og at det blir for vanskelig å være bare venner med han å at vi burde ta litt avstand fra hverandre til jeg eventuelt ikke har følelser for han lengere. Fikk til svar at han ikke var i stand til et forhold akkurat nå, å at vi skulle ta avstand fra hverandre det kunne jeg bare glemme , for det var uaktuelt for han. Å han mente jeg hadde skulle fortalt han det tidligere sånn at han haddet kunnet tatt litt mere hensyn til det. Dagen etter begynte han å mase om sex å at jeg skulle komme på besøk til han, er det det han kaller å ta hensyn? Hvis jeg fortsetter å henge sammen med han på samme måte som før, lurer jeg meg selv til å tro at de kanskje kommer til å bli noe mere senere, å følelsene kommer bare til å være der. Hva skal jeg gjøre ? Gi opp, eller fortsette som før å satse på at det går over av seg selv? Vi har "hengt" sammen i snart 7 måneder nå å nærmest alle vennene hans er mine også , så når jeg prøvde å ta avstand så endte det kun men at jeg satt hjemme alene å venneløs. Det gjorde det ikke noe bedre , å siden han spurte omtrent hver dag om vi kunne finne på noe så klarte jeg ikke å si nei etter hver, i og med at jeg er forelsket i han så vill jeg jo være mest mulig sammen med han også, men det gjør det jo bare værre... jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller gjøre .. alt er bra så lenge jeg er sammen med han, men så fort jeg blir alene så blir jeg så trist.. Anonymkode: cd6fe...22c Har du sex med en venn? nasty shit. Uansett. stopp å ligg med han. sex er et knyttende bånd når det gjelder følelser. Anonymkode: a676e...9a1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sex med en venn? nasty shit. Uansett. stopp å ligg med han. sex er et knyttende bånd når det gjelder følelser. Anonymkode: a676e...9a1 Her er det mye mellom linjene som du ikke vet , men haddet jeg skullet forklart det deg så hadde du blitt sittende en stund. Ble kjent med han, lilte han godt , endte med at vi hadde sex, jeg trodde det var noe mere fra hans side også, men fant ut etter hvert at han hadde nydlog kommet ut av et forhold som gjorde at han ikke ville inn i ett nytt på en stund. Men han fortsatte å ta like mye kontakt , jeg klarte ikke å si nei, i og med at jeg er faktisk glad i han da vi har blitt mere og mere kjent og gode venner, men jeg tror jeg lurer meg selv til å tro at de kanskje kan bli til noe mere senere. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre , for han oppfører seg som att han ikke vill at jeg skal bli kvitt følelsene som jeg har forn han, jeg blir veldig forvirret. Har han følelser for meg bare at han ikke vil ha et forhold nå? For meg er det et knyttende bånd , men hva med for han da ? Han har jo ikke akkurat problemer med å finne seg noen andre å ha sex med så hvorfor meg ? Da han begynte å mase om sex dagen ette så da jeg at han fikk finne seg noen andre , men det ville han vist ikke. Hva betyr det da ? Spurte han, fikk til svar at vi skulle snakke i morgen istedet, dagen etter hadde han "glemt" det. Anonymkode: cd6fe...22c
Dina86 Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Du kan kanskje prøve først å fortsette å være sammen med han og finne på ting, men ikke ha sex. Prøv også å fokuser på andre ting du har i livet ditt, ikke la han styre hele situasjonen. Det virker det jo som du greier å si nei, tenk litt på hvilke grenser du trenger i forhold til han. Han er kanskje usikker på hva han føler selv siden han akkurat hadde kommet ut av et forhold. Masse lykke til, er ikke lett å være forelska og greie å holde igjen
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 1 time siden, Dina86 skrev: Du kan kanskje prøve først å fortsette å være sammen med han og finne på ting, men ikke ha sex. Prøv også å fokuser på andre ting du har i livet ditt, ikke la han styre hele situasjonen. Det virker det jo som du greier å si nei, tenk litt på hvilke grenser du trenger i forhold til han. Han er kanskje usikker på hva han føler selv siden han akkurat hadde kommet ut av et forhold. Masse lykke til, er ikke lett å være forelska og greie å holde igjen Ja, fant fort ut at jeg kunne ikke kutte han totalt ut i og med at han er jo sammen med vennene mine/sine hele tiden å jeg ville jo ikke sitte hjemme alene heller. Klarte å si nei til sex ganske lenge , men så kommer jo det problemet med at jeg har jo faktisk lyst å ha sex med han så det ble litt for vanskelig å si nei til slutt... Ende med at jeg lå over med han hele helgen... Jeg blir nesten sint på meg selv for å la han holde på sånn! Men jeg sitte vell innerst inne å håper på noe mere... Anonymkode: cd6fe...22c
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #8 Skrevet 20. juni 2016 Du må ta ansvar for dette selv og ikke skylde på at han spør. Han vil ikke ha deg. Anonymkode: ea8c2...542 1
exictence Skrevet 20. juni 2016 #9 Skrevet 20. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk til svar at han ikke var i stand til et forhold akkurat nå, å at vi skulle ta avstand fra hverandre det kunne jeg bare glemme , for det var uaktuelt for han. Å han mente jeg hadde skulle fortalt han det tidligere sånn at han haddet kunnet tatt litt mere hensyn til det. Dagen etter begynte han å mase om sex å at jeg skulle komme på besøk til han, er det det han kaller å ta hensyn? Du skriver at det hadde vært lettere å ta avstand hvis han var en idiot, men viser ikke dette en idiot oppførsel? Og han er frekk nok til å klandre deg, at du skulle sagt det tidligere (akkurat som om du visste det fra begynnelsen). Nei, vet du hva. Og så dagen etter begynner han å mase om sex. Jeg hadde i hvert fall holdt opp med sex. Så kan du jo evt være med ham sammen med vennene, finne på ting sammen, ha det gøy. Det må jo også være noe positivt og fint med denne gutten siden du liker han. Hold igjen med sex, og se hvordan det går. I hvert fall så lenge du har romantiske følelser for han, og han har ikke det for deg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå