Gå til innhold

Tvetydig beskjed fra Oso Hotwater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oso Hotwater har hatt problemer med sine beredere og sendt ut informasjon. Det jeg ikke forstår er om jeg må bytte den ledningen i berederen. Her er informasjonen Oso har sendt ut:

Skjermbilde.JPG

Jeg har en av berederene der produksjons nr. IKKE stemmer. Altså tolker jeg det på første side at jeg ikke er berørt. Men på neste side virker det som at ALLE som har de berederene fra 2006-2009 å skifte ledning... Eller misforstår jeg alt nå?

Anonymkode: fb4d9...c52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så vanskelig:

- Alle som har beredere som står på lista på første side bytte, da deres beredere har en farlig feil. 

- Alle som har beredere som angitt på side to bør likevel vurdere å bytte samme del, da delen produsert etter 2011 er mye bedre enn den de har, men det er ikke fare for liv og helse, hus og hjem å la være. 

Anonymkode: ad9c9...a02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville byttet. Noen jeg kjenner sin bereder tok plutselig fyr, og jeg tror det er derfor de sender ut denne informasjonen nå. 

Anonymkode: 5e09e...8f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte mail til Oso Hotwater, fordi berederen ifølge info var innenfor risikogruppen. Fikk mail om at jeg skulle skru av det grå dekselet, og avhengig av fargen på en del innenfor der igjen, kunne de avgjøre om jeg måtte bytte kobling eller ikke. Jeg trengte ikke å bytte.

Anonymkode: ee658...de1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...