AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Syntes el tester er så vanskelige... Anonymkode: 9660d...dca
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Nei. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Det er forresten en samleteåd for tolkning av el-tester her. Anonymkode: 7c060...8ee
banso2016 Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Syntes el tester er så vanskelige... Anonymkode: 9660d...dca Nei, men du vil se tydelig når det er positiv test. Særlig om du tester hver dag, test-streken blir tydeligere for hver dag som nærmer seg eggløsning, og helt tydelig i ca. en dag før den blir svakere igjen. Slik har det vært med meg iallefall de siste åtte måneder.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 8 minutter siden, banso2016 skrev: Nei, men du vil se tydelig når det er positiv test. Særlig om du tester hver dag, test-streken blir tydeligere for hver dag som nærmer seg eggløsning, og helt tydelig i ca. en dag før den blir svakere igjen. Slik har det vært med meg iallefall de siste åtte måneder. Ok, for dette er veldig mye tydeligere enn jeg har fått før, så da er den kanskje på vei? Syntes det er vanskelig. Hva er tydelig nok, dette blir jo bare gjetning, når man ikke har sett en positiv en før. Det er så mye lettere med graviditetstester, en strek er en strek liksom... ts Anonymkode: 9660d...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå