AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Klarte ikke å vente lenger! Fått testdato av klinikken i morgen. men ville ta i dag da mannen kommer hjem i kveld. Jeg våknet tidlig og tok en digital test. Gravid! Tørr ikke helt å stole på denne ennå. Kan det så seint være kjemisk? Kommer til å kjøpe nye tester i dag, så kan eg ta en i ettermiddag, og en i morgen klarer nok ikke å vente med å fortelle mannen Skulle ha ventet! Anonymkode: 86464...132
Havrekjeksen Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Det kan være kjemisk, men kjemisk er ikke så vanlig. Da jeg hadde kjemisk fikk jeg en svak positiv på 11 DPO, samme styke på streken 12 DPO, 1-2 uker GRAVID på CB digital på 13 DPO... Testet ikke 14 DPO, men hadde litt knute i magen siden testene 11 og 12 DPO var like svake.. Tok ny test 15 DPO, og den var svakere enn 11 DPO (strimmeltest) og 16 DPO våknet jeg til mensen. Jeg hadde med andre ord null synlig stigning, og strekene var så svake. Hadde jeg vært i dine sko ville jeg kjøpt en CB digital med ukeindikator og tatt den ene nå, og den andre om en uke. Det kommer jeg til å gjøre neste gang, for å få ro i sjela. MEN! Statestikken er på din side. Jeg våger meg med et forsiktig: Gratulerer!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 26 minutter siden, Havrekjeksen skrev: Det kan være kjemisk, men kjemisk er ikke så vanlig. Da jeg hadde kjemisk fikk jeg en svak positiv på 11 DPO, samme styke på streken 12 DPO, 1-2 uker GRAVID på CB digital på 13 DPO... Testet ikke 14 DPO, men hadde litt knute i magen siden testene 11 og 12 DPO var like svake.. Tok ny test 15 DPO, og den var svakere enn 11 DPO (strimmeltest) og 16 DPO våknet jeg til mensen. Jeg hadde med andre ord null synlig stigning, og strekene var så svake. Hadde jeg vært i dine sko ville jeg kjøpt en CB digital med ukeindikator og tatt den ene nå, og den andre om en uke. Det kommer jeg til å gjøre neste gang, for å få ro i sjela. MEN! Statestikken er på din side. Jeg våger meg med et forsiktig: Gratulerer! Det var digital jeg tok i dag. Mulig jeg har misforstått dpo. Er 14 dpo hvis jeg nå forstår det rett, og regner 1dpo fra dagen etter egguttak. Er dette rett? Anonymkode: 86464...132
Havrekjeksen Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Oj, hvordan de regnet DPO med uttak og innsett, det vet jeg ikke. For man setter jo gjerne inn en blastocyst så det blir feil å regne fra innsett... Jeg regner etter antatt eggløsning, og tenker eggløsning er dagen etter positiv EL-test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå