AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Jeg er en mann med en bra kropp og stor penis og dusjer derfor daglig i fellesdusjen på treningssenteret for å få vist meg frem. Kan det kalles blotting? Jeg dusjer der selv om jeg ikke har trent, kun for å vise meg frem. Jeg passer også alltid på å ha kjønnsorganet mitt vendt mot døra og fra veggen for at folk skal se meg når de går inn i dusjen. Samtidig så er det jo legitimt å dusje naken og stå slik jeg gjør. Jeg har ikke erigert penis eller noe heller. Lurer også på om det er flere som liker å vise seg frem i dusjen. Trenger ikke være kjønnsorganet, kan jo være bare koppen. mvh Peniskongen Anonymkode: 021ab...87c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Hvorfor ønsker du å vise deg frem foran andre menn? Hva oppnår du til deg selv ved å gjøre dette? Anonymkode: c0121...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ønsker du å vise deg frem foran andre menn? Hva oppnår du til deg selv ved å gjøre dette? Anonymkode: c0121...1cf Får ikke noe seksuelt ut av å vise den frem for menn, men føler jo en viss stolthet når jeg står der. Det er noe mandig med en stor penis og jeg har noe som ikke kan trenes opp slik som f.eks en muskuløs kropp. Føler meg som sjefen i dusjen og liker å tro at folk snakker om meg etter de har sett meg i dusjen. TS Anonymkode: 021ab...87c
Strikkagenser Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Tror nok ikke andre opplever det som blotting, siden du er på den arenaen du er, men det er jo det som er hensikten din - å blotte deg. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann med en bra kropp og stor penis og dusjer derfor daglig i fellesdusjen på treningssenteret for å få vist meg frem. Kan det kalles blotting? Jeg dusjer der selv om jeg ikke har trent, kun for å vise meg frem. Jeg passer også alltid på å ha kjønnsorganet mitt vendt mot døra og fra veggen for at folk skal se meg når de går inn i dusjen. Samtidig så er det jo legitimt å dusje naken og stå slik jeg gjør. Jeg har ikke erigert penis eller noe heller. Lurer også på om det er flere som liker å vise seg frem i dusjen. Trenger ikke være kjønnsorganet, kan jo være bare koppen. mvh Peniskongen Anonymkode: 021ab...87c Igjen med samme tråd, helt identisk. Anonymkode: d985a...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Peniskongen....? Anonymkode: aa35d...13e Er det han her? Anonymkode: c0121...1cf
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen med samme tråd, helt identisk. Anonymkode: d985a...e5c Hvilken identisk tråd? 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det han her? Anonymkode: c0121...1cf Jepp, det er meg. TS Anonymkode: 021ab...87c 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken identisk tråd? Jepp, det er meg. TS Anonymkode: 021ab...87c det er en identisk tråd for noen mnd siden. er bare lette opp for dere andre hvis dere intressert nok. Anonymkode: d985a...e5c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 Det er nok mest du som tenker på og prater om penisen din. Men for all del. Hvis det gir deg glede å dusje i garderoben så gjør det Anonymkode: 2dd2a...e88
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #11 Skrevet 20. juni 2016 Du har all grunn til å være stolt! En stor penis er noe de fleste kvinner digger, du skal ikke skamme deg av den grunn. Det er bare å nyte, mann Anonymkode: 39460...37e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #12 Skrevet 20. juni 2016 Om du er blotter, njaa.. Kanskje ikke egentlig, siden du ikke får noen seksuell glede ut av det. Høres mer ut som en stakkars mann med ekstremt stort bekreftelsesbehov. Anonymkode: dce51...21b 1
Gjest Tekola Skrevet 20. juni 2016 #13 Skrevet 20. juni 2016 Ryddet for latterliggjøring. Tekola, admin.
herremann Skrevet 20. juni 2016 #14 Skrevet 20. juni 2016 du er enten en blotter eller skaphomofil. evt begge deler.
Arabella Skrevet 20. juni 2016 #15 Skrevet 20. juni 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann med en bra kropp og stor penis og dusjer derfor daglig i fellesdusjen på treningssenteret for å få vist meg frem. Kan det kalles blotting? Jeg dusjer der selv om jeg ikke har trent, kun for å vise meg frem. Jeg passer også alltid på å ha kjønnsorganet mitt vendt mot døra og fra veggen for at folk skal se meg når de går inn i dusjen. Samtidig så er det jo legitimt å dusje naken og stå slik jeg gjør. Jeg har ikke erigert penis eller noe heller. Lurer også på om det er flere som liker å vise seg frem i dusjen. Trenger ikke være kjønnsorganet, kan jo være bare koppen. mvh Peniskongen Anonymkode: 021ab...87c Grunnen til at noen ser på deg, kan jo være at de synes det er merkelig at du har penisen i koppen.
bjone Skrevet 20. juni 2016 #16 Skrevet 20. juni 2016 8 timer siden, Arabella skrev: Grunnen til at noen ser på deg, kan jo være at de synes det er merkelig at du har penisen i koppen. Alltid siste ordet du.. Frøken!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå