AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Jeg har valgt å flytte som voksen av hensyn til barna. Av ulike grunner mener jeg det er bedre for de at vi bor her hvor vi bor nå enn at vi bor i den byen vi gjorde da de ble født. Selv har jeg vært en person som har hatt lett for å knytte nye kontakter hele livet slik at jeg ikke bekymret meg særlig for å flytte. Men nå har vi bodd her i fem år, og jeg har fortsatt ikke en eneste venninne jeg regner som nær på det nye stedet. Kun en rekke bekjente. Hva skal jeg gjøre? Nå er jeg over 30 og det er ikke så lett å få tid til å prioritere å bygge opp det sosiale mellom jobb og barn. Setter stor pris på tips, for jeg begynner å føle meg sliten og rotløs. Anonymkode: 25257...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Er vanskelig å være innflytter til steder hvor folk har godt etablert nettverk og gjerne mye familie også, hva med å prøve å sette inn en vennekontaktannonse her? Anonymkode: 6f625...183
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg over 30 og det er ikke så lett å få tid til å prioritere å bygge opp det sosiale mellom jobb og barn. Anonymkode: 25257...ba1 Hva legger du i det? Er grunnen til at du ikke har nære venninner at du ikke har tid til det? Anonymkode: 0c483...696
Illuminatum Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har valgt å flytte som voksen av hensyn til barna. Av ulike grunner mener jeg det er bedre for de at vi bor her hvor vi bor nå enn at vi bor i den byen vi gjorde da de ble født. Selv har jeg vært en person som har hatt lett for å knytte nye kontakter hele livet slik at jeg ikke bekymret meg særlig for å flytte. Men nå har vi bodd her i fem år, og jeg har fortsatt ikke en eneste venninne jeg regner som nær på det nye stedet. Kun en rekke bekjente. Hva skal jeg gjøre? Nå er jeg over 30 og det er ikke så lett å få tid til å prioritere å bygge opp det sosiale mellom jobb og barn. Setter stor pris på tips, for jeg begynner å føle meg sliten og rotløs. Anonymkode: 25257...ba1 Kor, korps, diverse foreninger, civitan aurora etc
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 Kjenner meg igjen i det du skriver, og har vel funnet ut at det letteste er å finne på ting med barna, og håpe noen av foreldrene til barnas venner vil bli min venn 😊 Foruten om det så forsøker jeg å si ja til alle sosiale happenings som jeg blir invitert med på. (Feks via kollegaer på jobb) hvor bor du? Og hvilken alder er det på barna? Anonymkode: abb7c...13e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå