HjerteDame Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Skulle ønske jeg klarte å holde meg til dietten min, men her er det stadig vekk utskeielser. Ikke før, men nå den siste uka, kanskje de 2 siste ukene. "Jammen, jeg har så lyst på en is" og voila. Da tillater jeg meg å spise dritt resten av dagen. Skulle så gjerne ha gått ned rundt 10 kilo til, men det går jo ikke når jeg driver slik som nå. Jeg stopper jo aldri å spise. Kan vel kalles overspiser, til tider. Noen som har noen tips?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Vær eneste dag dør det barn rundt omkring i verden fordi de ikke har tilgang på drikkevann, og her lager du en tråd og klager på at du spiser is? Og skulle gått ned 10 kilo...? Ta deg sammen.. Anonymkode: 3b758...c98
HjerteDame Skrevet 19. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær eneste dag dør det barn rundt omkring i verden fordi de ikke har tilgang på drikkevann, og her lager du en tråd og klager på at du spiser is? Og skulle gått ned 10 kilo...? Ta deg sammen.. Anonymkode: 3b758...c98 Skjerp DEG. Du er på et treningsforum/kostholdsforum. 16
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær eneste dag dør det barn rundt omkring i verden fordi de ikke har tilgang på drikkevann, og her lager du en tråd og klager på at du spiser is? Og skulle gått ned 10 kilo...? Ta deg sammen.. Anonymkode: 3b758...c98 Herregud... Hva er det som feiler deg? Anonymkode: d86fc...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær eneste dag dør det barn rundt omkring i verden fordi de ikke har tilgang på drikkevann, og her lager du en tråd og klager på at du spiser is? Og skulle gått ned 10 kilo...? Ta deg sammen.. Anonymkode: 3b758...c98 Hva forventer du når du går inn på et forum for kosthold og trening? Anonymkode: 77140...514 2
Gjest Becky48 Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 Hva er det med folk på dette forumet for tiden... Surmaga kjerringer hele bunten jo.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 7 timer siden, Becky48 skrev: Hva er det med folk på dette forumet for tiden... Surmaga kjerringer hele bunten jo. Kan vel like gjerne være surmaga mannfolk. Anonymkode: 68c40...946 3
Gjest Runforit Skrevet 20. juni 2016 #8 Skrevet 20. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær eneste dag dør det barn rundt omkring i verden fordi de ikke har tilgang på drikkevann, og her lager du en tråd og klager på at du spiser is? Og skulle gått ned 10 kilo...? Ta deg sammen.. Anonymkode: 3b758...c98 Anyhoooow; Spis skikkelige måltider så er det lettere å unngå suget. Jeg merker iallefall at jeg sjeldent får sug med mye proteiner og fett i kostholdet. Og er du fysen på noe søtt så er f.eks druer og vannmelon godt å spise etter å ha vært i frysen.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #9 Skrevet 21. juni 2016 Har du prøvd lifesum eller lignende. Ganske motiverende, når man ser hvor mange kalorier ting faktisk inneholder... Anonymkode: dfda1...b50 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #10 Skrevet 21. juni 2016 Den 19.6.2016 at 22.50, HjerteDame skrev: Skulle ønske jeg klarte å holde meg til dietten min, men her er det stadig vekk utskeielser. Ikke før, men nå den siste uka, kanskje de 2 siste ukene. "Jammen, jeg har så lyst på en is" og voila. Da tillater jeg meg å spise dritt resten av dagen. Skulle så gjerne ha gått ned rundt 10 kilo til, men det går jo ikke når jeg driver slik som nå. Jeg stopper jo aldri å spise. Kan vel kalles overspiser, til tider. Noen som har noen tips? Min erfaring er at "forbuden frukt smaker best". "Jammen, jeg har så lyst på en is" kommer hos meg også. Sist gang sa jeg til meg selv at "den isen skal jeg spise klokken 17 i dag. Og sjokoladebiten jeg har så lyst på kan jeg spise kl 20". Og da klokken ble 17 hadde jeg glemt hele isen, og sjokoladebiten gikk i glemmeboken den også. Neste dag kom jeg på det igjen, og igjen sa jeg at jeg skulle spise den isen kl 17. Og på nytt glemte jeg isen kl 17. Først 3. dagen husket jeg på isen til rett tid til å spise den, og da smakte den godt kan du tro. Kort sagt, jeg tillater meg selv å spise det jeg har lyst på, men utsetter det i minst to timer. Da forsvinner lysten, og jeg glemmer det. Anonymkode: 7a7e0...5a4 2
Ophelia85 Skrevet 21. juni 2016 #11 Skrevet 21. juni 2016 Les Operasjon sjølvdisiplin av Agnes Ravatn, en selvhjelpsbok for folk som hater selvhjelpsbøker! Kjempemorsom og nyttig bok som gir en nyttige verktøy for å unngå å gi etter for fristelser hele tiden. Fikk en del aha-opplevelser og en god latter på kjøpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå