AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Jeg begynner omsider å savne en mann igjen. Jenta mi er tre år gammel, sover godt og mor har trent og føler seg bedre enn på lenge. 😊 Men jeg har jo datteren 100 % da. Kan skaffe barnevakt iblant, men ikke nok til å møte gud og hvermann på en første date. Husker jeg brukte sukker for noen år siden, og det gikk mye tid på førstedater. Ingen single fedre i barnehagen, ikke på jobben heller. Alle i nettverket er etablert og de har bare single kompiser de fraråder meg å date. 😄 Finnes det egne reiser for aleneforeldre? Andre fora de møtes i? Anonymkode: 8440a...139 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Hvorfor ble det bare førstedater? Vil det endre seg om du dater aleneforeldre? Anonymkode: 48964...d37
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Her i byen? Via skattelistene og nettsidene til bedriftene (hvem tjener medt) men fra spøk til revolver, Det må være noen i vennegjengen som er singel, eller som har en singel kompis? Prøv å finn likesinnede i samme by(altså single alenemødre), så har du vel tinder ? Vet om flere som har forhold som har møtt hverandre der Anonymkode: a428d...9af
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Her fant jeg noen som arrangerer feriereiser for aleneforeldre: http://www.unnis-aktivitetsferie.no/ Anonymkode: 03ee3...fa2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 Jeg har også barn tilnærmet 100 % (ingen overnatting, gjennomsnittlig 8 timer barnefri utenom bhg i uka). Jeg har møtt en hyggelig mann på Tinder. Det gjenstår å se om det blir noe seriøst da. Hopp i det, du vet aldri hvor det kan dukke opp en bra kar Anonymkode: 05bcb...605
Theano Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Tinder Møtt en reflektert mann som var ute etter noe seriøst, og som ikke så på barn fra før som en hindring. Regner med man når en viss alder og innser at det å finne en partner uten barn er mer og mer usannsynlig.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Har du ingen venner som kan hooke deg med noen? Trenger ikke være blind date, men noen som kanskje kan organisere et lite og uformelt hjemmeselskap hvor du og en passende type møtes? Dette har jeg gjort for mine venner ved flere annledninger, med stor suksess, må jeg tilføre 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå