Gå til innhold

Hoppetau og kettlebells?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter noe jeg kan holde på med/trene med hjemme. Jeg har en romaskin men går fort lei.

Hva tenker dere om hoppetau i noen minutter deretter kettlebells? Noen som vet om det finnes treningsvideoer online for dette?

Evt er det noen som har brukt livegym ,treningstimer?

Anonymkode: 1bf82...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på jakt etter noe jeg kan holde på med/trene med hjemme. Jeg har en romaskin men går fort lei.

Hva tenker dere om hoppetau i noen minutter deretter kettlebells? Noen som vet om det finnes treningsvideoer online for dette?

Evt er det noen som har brukt livegym ,treningstimer?

Anonymkode: 1bf82...9a1

Last ned MadBarz fra Google play eller Apple store. Masse fine øvelser å velge på. Hoppetau anbefales, men du slipper nok ikke unna med "noen minutter" dersom du vil ha effekt av det. Men samtidig bør du ikke hoppe for lenge av gangen før du har lært teknikken ordentlig. Det er nemlig oppskriften på senebetennelse har jeg funnet ut.

Youtube er smekk fullt av treningsvideoer for alle typer trening så det er bare å søke.😄

Skrevet

Bruker LiveGym, knallfornøyd med dem! :)

Skrevet

Strikker er også fantastisk å trene med. Anbefaler både minibands og sånne lange med håndtak. De billigere og mindre plasskrevende enn kettlebells. Må gjerne ha en del kuler i ulike tyngden for å kunne bruke de til flere ulike øvelser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...