Gå til innhold

Måltider inkludert på hotellet i syden. I e vegetarianer..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har de veggie mat og? Lenge sio e var der men husker kjøtt kjøtt kjøtt. Må i ut på resturant for å få tak i veggie mat eller har de mest sannsynlig det i buffen på hotellet? 

Burde kanskje vurdere å spise fisk eller hva gjør dere vegitarianere? :) har vært vegitarianer i 1,5 år no og vil ikke spis kjøtt. 

Anonymkode: a14d6...29f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen vegitarianere som vet? :)

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å svare på, det varierer så mye fra hotell til hotell. Men mitt inntrykk er jo som ditt, at det er mye kjøtt. Hva om du kontakter hotellet for å spørre? 

Anonymkode: ec993...6e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De har vel salat,pasta og frukt? Er min erfaring. 

Anonymkode: be9ce...2ba

• Liker 2
Skrevet

Det pleier alltid være et greit utvalg av pasta. De hotellene jeg har vært på og har også hatt en egen vegetarrett hver kveld. F.eks fylte grønnsaker, wok o.l 

AnonymBruker
Skrevet

Er vel kun i Norge og noen få andre land at det knapt tilbys vegetarmat. Aldri hatt problemer med dette.

Anonymkode: b7efd...2ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden du var der... Du vet at "syden" ikke er et land og at mattradisjoner kan variere veldig fra land til land og at det er umulig for oss å svare når vi ikke vet hvor du skal. 

Anonymkode: 9fa43...2f0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Syden er et vidt begrep. Dette varierer fra land til land, med hensyn til maten. Når du ikke er mer spesifikk med land og hotel, ja, for ofte står dette opplyst på hotellets hjemmeside eller på reiseopperatørens sider, så kan du ikke regne med noe presist svar. Hvorfor bestiller du ikke reise med kjøkken og selvhushold, da? 

Anonymkode: ca000...f11

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare sende en mail til hotellet? "Har de vegetarmat på hotell i syden?", for et spørsmål! :fnise:

Anonymkode: b2b93...57a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:) ja må ringe hotellet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satser alltid på å lage egen mat hvor enn jeg drar, det blir en vane. Man vet heller ikke hvordan maten har blitt tilbredt, om det det er kjøttrester eller kjøttkraft i mat. Ikke alle restaurantansatte bryr seg, de kan si at det er vegetar men så er det ikke det.

Det er en bagatell-ulempe i det større hele, så det plager meg ikke.

Anonymkode: c384b...164

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på ett stort all inclusiv hotell på Kypros sisst uke, og de hadde 4-5 forskjellig vegetarretter hver kveld, i tilegg til pasta og en bugnende salatbar.

Til frokost og lunch var det også mye frukt, grønnsaker og nydelig gresk yoghurt.

Men dette varierer helt sikkert mye fra sted til sted.

Anonymkode: fb9d1...6a5

Skrevet

Jeg har vært vegetarianer i 20 år og har vært i "syden" (Tyrkia, Tunisia, Kreta) flere ganger. Har aldri opplevd at det ikke er vegetarretter på hotellene. Utvalget er bedre enn i Norge, etter min erfaring.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært vegetarianer i 10 år og reist mye. Opplever faktisk at det er flere og bedre vegetartilbud i utlandet enn i Norge. "Syden" inkludert.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg vært på mange all inklusiv  hotell på alle Kanariøyene og de fleste land rundt middelhavet og min erfaring er at det finnes massevis av salater og grønnsaker , frukt, brød , pasta og grønnsakssupper pluss diverse stekte grønnsaker så det skulle være nok å velge mellom.  Hvis du i  tilegg kan spise fisk så er et mye av slike retter også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres bra ut :) i har tenkt lenge på å begynne å spis fisk igjen. Så kanskje :)

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres bra ut :) i har tenkt lenge på å begynne å spis fisk igjen. Så kanskje :)

Hadde latt være. Fisk er i utgangspunktet sunt, men fordi vannet er så forurenset at gravide blir bedt om å holde seg unna for å unngå å skade fosteret sier det sitt. 

Anonymkode: 57db2...822

AnonymBruker
Skrevet

Oi da burde ingen spise fisk.. lite de vil fortelle oss merker i 

Skrevet

Er ikke vegetarianer, men det er som regel flere varianter av vegetarmat på menyene. Og finnes det indiske og asiatiske restauranter har de som regel et ganske bra utvalg.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde latt være. Fisk er i utgangspunktet sunt, men fordi vannet er så forurenset at gravide blir bedt om å holde seg unna for å unngå å skade fosteret sier det sitt. 

Anonymkode: 57db2...822

Det er en sannhet med store modifikasjoner. Er bare noen få steder det frarådes at gravide spiser mye fisk fra.  

Anonymkode: 7d777...754

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...