AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Hei! Jeg har beatemt meg lenge for å gå ned i vekt på en aå fort som mulig måte, men har aldri hatt tid. har alltid hatt viktige dager der jeg har hatt eksamen, skole, møter osv men nå som det er sommerferie har jeg absolutt ingenting å gjøre. Og den 16. juli skal jeg et sted, og jeg har veldig gjerne lyst til å gå ned mange kilo før den dagen eller bare generelt gå ned mange kilo. Idag har jeg ungått å spise noe som helst, og det går jo egenrlig elt fint. Jeg merker ikke at jeg er så sulten. Planen er å spise 1 banan hver dag. Hvor mye tror dere jeg kan gå ned? Hadde også satt pris på om dere skrev litt om deres egne opplevelser, hvor mye dere har gått ned uten å spise osv Jeg trnger ikke å høre om hvor farlig dette kan være, eller at jeg burde trene og spise sunt så jeg kan gå ned 1 kilo i uka. Ønsker heller ikke å bli dømt, hadde satt veldig stor pris på det. Anonymkode: d33b3...c5b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 For det første ER det farlig, uansett om du har lyst til å få høre det eller ikke, og du kan ikke diktere at ingen skal fortelle deg dette. For det andre er du på feil underforum, slanking på mer eller mindre sunne måter hører hjemme på Kosthold, trening og sport, ikke på Mat og drikke. Anonymkode: 726ae...9bc 2
Mynona Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Evt også legge til: Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Mynona, mod. 4
Anbefalte innlegg