Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er det flere enn meg som ikke liker søndager? Idag hadde jeg tatt på meg treningsbukse og treningsjakke.

Spiste frokost. Ett brød med egg og to knekkebrød pluss avokado. Tenkte å gå tur i skogen. Ble aldri av. Satt og så på tv og følte meg dritt. Gadd ikke å sminke meg heller. Istedenfor å gå tur gikk jeg i butikken. Følte jeg måtte røre på meg. Følte alle stirret på meg pga jeg ikke hadde sminke og fordi jeg hadde på solbriller.  Har ikke folk folkeskikk? Det er stygt å stirre. . Anyway... kjøpte yoghurt i butikken og sitron og ferdig kaffe. Kom hjem og spiste yoghurten og drakk kaffe og ett glass med vann med sitron i.  Glante på tv... fikk dårlig samvittighet siden jeg ikke gjorde mer ut av dagen..

Kom til dagens høydepunkt : middag.  Stenkte reker i hvitløk marinade. Spiste det med tomater salat aioli og to brød. Drakk vann med pæresmak.. fant også ut at mensen kom :(  jeg som vil gå ned i vekt men klarer ikke. Skulle ønske jeg kunne dra ut all maten fra magen

NÅ ligger jeg allerede i senga.. føler meg møkk.. imorgen er det jobb og fult kjør..er deprimert. 

Hvordan har deres søndag vært? 

Anonymkode: 10de1...0f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søndag er en fin dag. I dag ble det badeland, takket være den deilige sommerkulden. Vi tok med pølser på termos. Kaffe og te på to andre, og kjeks og annet som er godt å gumle på. Etter 4-5 timer er det ikke mye energi igjen. 

Middag ble kjøttsuppe, varmt, næringsrikt og godt. 

Nå har ungen lagt seg, roen senket seg.

Kunsten er å gripe dagen, Carpe diem. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har også hatt en deilig søndag. Som deg, startet dagen med egg og avokado på knekkebrødet og masse kaffe. Også jeg hadde på turklær, men jeg tok også på sminken:) Gjorde først unna masse husarbeid (det trives jeg med) og deretter bar det ut i solen på tur i 2,5 time. Hadde med noen skiver som niste pluss vann. Jeg tok et par skiver, men de andre kjøpte heller is og pølse på bensinstasjonen (jeg passer vekten, så det ville ikke jeg ha). Spiste en enkel middag da vi kom hjem (omelett med grønnsaker) før vi tok kontakt med en kamerat. Avla ham et lite besøk og drakk litt kaffe der. Kvelden har gått med på å rydde litt hjemme, jeg har tatt en lang og deilig dusj, spist grønnsaker med dip og hørt på musikk. Har ladet batteriene og er klar for ukestart i morgen:)

Sier som personen over meg, dagen må gripes. 

Anonymkode: 28cd2...f01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hørers ut som en bra søndag!! Det er helt greit å ikke gjøre noe hver dag. Dagen hadde sikkert blitt litt bedre med en liten tur, men skitt au. Og du sminker deg ikke bare for å gå i butikken?!! Tviler på at folk stirret pga. det.

Anonymkode: 878f1...c5a

• Liker 3
Skrevet

I dag har jeg faktisk fått gjort ganske mye. Jeg har ryddet og vasket, trent, sett serier og en fotballkamp. Vil si jeg har fått ganske mye ut av dagen, særlig med tanke på at det er ferie og da bruker jeg alltid unnskyldningen om at jeg har god tid, og ikke trenger å gjøre det akkurat nå.

• Liker 1
Skrevet

Veldig glad i søndager. Sovet lenge, dusjet lenge, drukket kaffe lenge, gått tur med hund, shoppet loss på Plantasjen, lest Brontë og drukket vin. Fin-fint.

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Storkoste meg! Startet dagen med 6 km joggetur, koste med Mini, trillet i parken og matet endene mene Mini hvinte av glede :laugh:

Etterpå trillet vi hjem hvor Mini fikk middag og jeg spiste deilig svinefilet med gulerotmos, avokado og maiskolbe. Til dessert hadde jeg masse kald vannmelon, ananas og epler :)

Så var det kosetid med mannen der vi så "Alligent" før jeg sov en god natts søvn :sFun_sleeping:

Søndager er fine til å gjøre akkurat det en vil. Enten å komme seg ut eller kun sitte inne og ikke gjøre en møkk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...