maid Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Satt ovitrelle fredags kveld klokken 18. Har fortsatt positiv el-test nå i kveld tror jeg. Det bekymrer meg veldig vil at den skal bli negativ; så jeg slipper å føle at jeg MÅ legge inn aksjer hver dag. 😢 2 første tester er fra i ettermiddag siste er fra nå. Helhetsbilde
maid Skrevet 19. juni 2016 Forfatter #2 Skrevet 19. juni 2016 Oppfølgingsspm: er noen av el-testene positive? Hvordan var det med deg når du hadde satt ovitrelle? Når hadde du el? Jeg har forresten tatt sammen med femar :-)
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Den nederste på det med mange, ser mest positiv ut. Men de har lik farge, den ene er ikke sterkere, og det skal den vel bli? Hvis det er den siste må du vel fortsette med aksjesatsingen de neste dagene?Anonymkode: f2971...681
miore Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 (endret) Hvis du har satt ovitrelle kommer du sannsynligvis til å ha positiv EL-test en stund - ikke pga LH (eggløsningshormonet), men fordi hCG (som ovitrelle består av) også gir positiv eggløsningstest Når man kjører IVF-løpet har man egguthenting 36 timer etter man setter ovitrelle, så sannsynligvis er omtrent da du også hadde EL! Endret 20. juni 2016 av miore
maid Skrevet 20. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2016 Tusen takk for svar. Nå ble jeg rolig i sjela❤️
Renate176 Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Hei.. Du vet at den blå testen er hcg test, altså graviditetstest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå