Gjest moreno Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Jeg blir gaaal! Jeg har litt sære ører, som gjør at slike in-ear-propper og annet fancy dilldall ikke passer i ørene mine. Jeg må ha helt vanlige ørepropper. Kjøpt meg ny iPhone, og med en fulgte slike earpods, dvs ørepropper som er litt annerledes formet. De sitter jo selvsagt ikke i ørene mine.. Noen tips til hvor jeg får kjøpt gode "gammeldagse" ørepropper? Med god lyd a la Apple (slike billige har jeg erfart at ikke har god lyd). Slike ørepropper feks
stan Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Du får kjøpt slike over alt. Elgkjøtt, biltema og mange andre. Mange ulike priser og kvaliteter.
♥Missy♥ Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 11 timer siden, moreno skrev: Jeg blir gaaal! Jeg har litt sære ører, som gjør at slike in-ear-propper og annet fancy dilldall ikke passer i ørene mine. Jeg må ha helt vanlige ørepropper. Kjøpt meg ny iPhone, og med en fulgte slike earpods, dvs ørepropper som er litt annerledes formet. De sitter jo selvsagt ikke i ørene mine.. Noen tips til hvor jeg får kjøpt gode "gammeldagse" ørepropper? Med god lyd a la Apple (slike billige har jeg erfart at ikke har god lyd). Slike ørepropper feks De som følger med iphone er ganske harde, de passet ikke meg heller. Men kjøpte meg in ears med ekstra silikon puter, og de klarer jeg å bruke. Det er med tre forskjellige størrelser. Ulempen er at putene kan falle fra om de henger seg i noe i veska etc..
Gjest moreno Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 4 timer siden, stan skrev: Du får kjøpt slike over alt. Elgkjøtt, biltema og mange andre. Mange ulike priser og kvaliteter. Elgkjøtt?? Hehehe. Takker for tips!
stan Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 22 minutter siden, moreno skrev: Elgkjøtt?? Hehehe. Takker for tips! Fantastisk. Mobil telefon er noe dritt. Gjett hvilken butikk jeg mente. Begynner med bokstaven E, og slutter med lkjøp. Ikke kjøp så veldig dyre, de beste jeg har er et ukjent merke kjøpt for en hundrings på Clas Ohlson. Bruk heller penger på skikkelige noise canceling headsett, utrolig gode når man er ute å reiser. Lykke til.
♥Missy♥ Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 2 timer siden, moreno skrev: Elgkjøtt?? Hehehe. Takker for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå