AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Har akkurat bestilt med c9 og argi+ fra foreverliving. Noen som har erfaring de vil dele?? Anonymkode: 4d423...74a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Spoiler alert: Du kommer til å være sulten og utslitt, miste masse vannvekt, føle deg bra i en uke etterpå (pga vektnedgangen) også gå til samme gamle, både mtp vekt og selvfølelse. Anonymkode: a8879...763 5
Pringle Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Du har blitt lurt. Stopp trekket hvis du kan og nekt å hente/returner pakka. Det er bare juks og fanteri. 1
Marthe75 Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Jeg gjennomførte den helt greit. For meg var det genialt å følge et så slavisk opplegg. Gikk ned 3-4 kilo, men har selvsagt gått opp igjen. Jeg håpet på en god start på en langvarig endring, men sånn ble det ikke. Når de ni dagene var gått, spiste jeg alt jeg hadde utsatt i de ni dagene. To uker etter oppstart, var selvtilliten lavere enn før oppstart, og vekten så godt som like høy igjen. Jeg tror ikke jeg vil anbefale denne type kur... jeg ville nok heller kjøpt bare pulveret, tatt det to ganger til dagen, og holdt meg til fri-listen + litt mer mat (middag). For meg funker det ikke å drikke maten, det blir helt feil, og da funker det ikke med pulver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå