Gå til innhold

Hvordan du kan unngå at ting går til helvete, Dating tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

SE denne videoen. 

Her traff Matt on point,

Jeg bukker og neier for han. Brilliant er han her!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en selvfølge. Men det er en balansegang som er vanskelig siden man aldri kan vite hvordan den andre føler. 

Anonymkode: ef2c1...087

• Liker 1
Skrevet

Det er en selvfølge KUN for de få jentene som sjønner dette.

De aller fleste sjønner ikke dette konseptet  desverre. 

Som er grunnen til at jeg la denne videoen her :-)

Uansett setter pris på alle kommentarer, og ja du har rett. 

Skrevet

Nice! Mange som blir såra av å ikke balansere dette. 

• Liker 1
Skrevet

Dere er søte :-)

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Selvrespekt skrev:

SE denne videoen. 

Her traff Matt on point,

Jeg bukker og neier for han. Brilliant er han her!

Skjønte det ikke. Hva snakker han om? 

Anonymkode: f766e...303

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Selvrespekt skrev:

Det er en selvfølge KUN for de få jentene som sjønner dette.

De aller fleste sjønner ikke dette konseptet  desverre. 

Som er grunnen til at jeg la denne videoen her :-)

Uansett setter pris på alle kommentarer, og ja du har rett. 

Hvordan har det seg da at de mest hysteriske jentene lettere finner seg en fyr da? Jeg er ikke i nærheten av deres "kaste seg ut i forhold og snakke giftemål etter første uka" mentalitet, men allikevel finner de lettere menn. 

Anonymkode: ef2c1...087

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig i alt han sier, men jeg mener likevel det er en grunn til at kvinner har problemene de har i dating og mennene har problemene de har i dating. 

Kvinner er, av ren natur, mer seksuelt selektive. Dette er jo et greit biologisk faktum, da kvinner står for utvelgelsen mht. reproduksjon. Så når de faktisk en dag opplever sterk tiltrekning til en mann, så går det over stokk og stein. Studier, jobb, hobbyer, venner, familie - alt blir mindre viktig, det handler kun om HAM. En mann du ikke egentlig kjenner spesielt godt, om vi skal være ærlige. Idiotisk? Ja. Men det handler jo nettopp om at denne vissheten om at genuin tiltrekning, spesielt til en mann som attpåtil kan være et godt ektemann- og farsemne, ikke forekommer hver dag. Og om denne fyren slipper unna, kan det gå lang tid til neste gang. Med dette i bakhodet, er det grenser for hvor tilbakelent man kan være. 

Jeg er enige i alle rådene hans og kvinner kan nok få noe ut av å tenke MER slik. Men de fleste kvinner vil ikke kunne omfavne denne tankegangen på samme måte som han averterer (eller antakelig selv kan som mann). Når kvinner prøver å overbevise seg selv til å reagere på en annen måte enn det som faller naturlig, går de som regel nesegrus på trynet. For det er en grunn til at vi tenker som vi tenker, og ting blir ikke en sannhet bare vi repeterer det. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Marie90 skrev:

Jeg er enig i alt han sier, men jeg mener likevel det er en grunn til at kvinner har problemene de har i dating og mennene har problemene de har i dating. 

Kvinner er, av ren natur, mer seksuelt selektive. Dette er jo et greit biologisk faktum, da kvinner står for utvelgelsen mht. reproduksjon. Så når de faktisk en dag opplever sterk tiltrekning til en mann, så går det over stokk og stein. Studier, jobb, hobbyer, venner, familie - alt blir mindre viktig, det handler kun om HAM. En mann du ikke egentlig kjenner spesielt godt, om vi skal være ærlige. Idiotisk? Ja. Men det handler jo nettopp om at denne vissheten om at genuin tiltrekning, spesielt til en mann som attpåtil kan være et godt ektemann- og farsemne, ikke forekommer hver dag. Og om denne fyren slipper unna, kan det gå lang tid til neste gang. Med dette i bakhodet, er det grenser for hvor tilbakelent man kan være. 

Jeg er enige i alle rådene hans og kvinner kan nok få noe ut av å tenke MER slik. Men de fleste kvinner vil ikke kunne omfavne denne tankegangen på samme måte som han averterer (eller antakelig selv kan som mann). Når kvinner prøver å overbevise seg selv til å reagere på en annen måte enn det som faller naturlig, går de som regel nesegrus på trynet. For det er en grunn til at vi tenker som vi tenker, og ting blir ikke en sannhet bare vi repeterer det. 

Har du mann eller er du singel?

Anonymkode: 31666...98e

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Ikke for å ødelegge tråden for dere damer, men Matt var tidligere en pua-coach for menn før han begynte å lage materiale for damer. Jeg liker han og synes han er en ganske smart business-mann. Han ser veldig snill og empatisk ut egentlig noe som nok gjør at han lettere selger ideene sine til kvinner. Han er også flink til å snakke på en måte som appellerer til kvinner :fnise: "Our heart is a place, a place someone can visit". Lurer på hvor han fant det :P Slike sitater finner du ikke i materiale for menn for å si det slik. 

Jeg liker ideene han kommer med. Han sier at i en relasjon burde mannen og kvinnen investere like mye, ellers blir det vanskelig å oppnå gjennsidig tiltrekkelse. Problemet er bare at når en person ikke er interessert i deg vil ikke h*n investere i deg selv om du bare investerer litt i dem. Videoen heter: "How to make him commit to you". I mine øyne er ideen han kommer med mer en måte å oppføre seg på som kan forsterke en tiltrekning som allerede er der. Når man plutselig blir veldig tiltrukket av damen fordi hun oppfører seg på en måte man finner tiltrekkende er det mulig at mannen vil forplikte seg ja. Folk som av natur investerer lite i andre fremstår som litt uoppnåelige kanskje. De fremstår også som om de er selektive og som om de har høy verdi. Det at man ikke investerer for mye i en annen når den personen ikke er interessert i deg viser også at man har god sosial intuisjon og man fremstår som mer sosial intelligent. Man burde uansett finne ut hvordan man tiltrekker seg en av det motsatte kjønn først. Deretter kan man bruke ideen til Matt til å forsterke tiltrekkelsen og dermed få den andre til å forplikte seg. Jeg fikk ikke med meg at han påpekte det. 

Jeg synes det er stilig at dere sjekker ut videoene til Matt for de kan hjelpe veldig :) Som mann ønsker man en sosialt oppegående kvinne som er intelligent og som vet hva hun skal si og gjøre i ulike situasjoner. Ingenting er mer frusterende enn når den du liker gjør det motsatte av det du vil at h*n skal gjøre.  

Edit: Skrivefeil. 

Endret av Minesveiper
Gjest UhuruPeak
Skrevet

For meg, som er fan av å gå ut i verden å bare være seg selv og gjøre det man har lyst til, virker dette sprøtt.

Skrevet

Ting vil gå til helvete. Det er bare sånn det er. Det kan for eksempel komme av at du gjør noe dumt, men helst skyldes det at det muligens at det ikke er rett fyr som sitter på date ilag med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...