Gå til innhold

Kjæresten har monobryn :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Kjæresten min har, som tittelen sier, monobryn... Han er en utrolig kjekk fyr, men monobrynene ødelegger... Det er ikke helt sammenhengende, men han har en del hår mellom øyenbrynene... Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, og jeg er redd for å såre ham dersom jeg sier det.. Jeg vil gjerne at han skal nappe det vekk! Er det frekt / sårende å spørre om han ikke vil nappe det vekk? Og bør jeg i det hele tatt si det?

Anonymkode: c3931...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min mann har ikke monobryn, men litt bustetust her og der. Spurte en dag om jeg fikk nappe de for gøy, og det fikk jeg. Nå spør han av og til om jeg kan nappe de og synes selv at det utgjør en forskjell. 

Spurte han etter vi hadde vært sammen... rundt 3-4 måneder tror jeg, en dag jeg nappet mine og kjedet meg litt ^^.

Har også spurt en kompis om jeg fikk gjøre det, og han hadde for så vidt litt tettere bryn. Han sa også ja. :) Bare å spørre han tenker jeg, for menn er gjerne enkle sånn. Så lenge de stoler på at du ikke tar for mye eller at det ser feminint ut. :)

Anonymkode: e2710...7dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan tilby å nappe vekk hårene hvis han nevner noe om det selv, men ellers synes jeg du bør la være å si noe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader jo ikke å spørre, såpass får han tåle. Jeg ber gubben klippe nesehåra stadig vekk, men nå blir han ikke fornærmet av sånne filleting da. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er problemet med sammenvokste øyenbryn, noen er skapt slik. Frida Kahlo hadde også øyenbryn som vokste sammen, hun var vakker og brukte det som et kjennetegn i kunstverk. 

Anonymkode: 9afff...8fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ser ikke helt problemet når han selv ikke synes det er noe i veien med det. 

Anonymkode: ce5ac...622

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan love deg at min kjærestes monobryn overgår alt du kan forestille deg. Ikke nok med at han har monobryn, men hårene er opp til fem cm lange også. Masse busk der, altså. Men for meg er dette hans særpreg, og det ville ikke falle meg inn å si at han skal klippe og nappe dem. 

Han er så fin, så :hjerter: 

Anonymkode: 7263c...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor sier du det ikke rett ut til han? Jeg gjør det og spør om jeg kan få fikse på'n litt. Har aldri fått negativ respons tilbake. Gutter er ikke som jenter. Jenter tar alt som en fornærmelse når det gjelder utsende. Gutta er åpne/ enkle om sånt. Jeg har " stelt " mange kjærester og kompiser. De tar det med et smil. De liker utfordning og pain også. Mange av de har vedlikeholdt seg etter også😂 De liker veiledning.

Anonymkode: de033...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Kjæresten min har, som tittelen sier, monobryn... Han er en utrolig kjekk fyr, men monobrynene ødelegger... Det er ikke helt sammenhengende, men han har en del hår mellom øyenbrynene... Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, og jeg er redd for å såre ham dersom jeg sier det.. Jeg vil gjerne at han skal nappe det vekk! Er det frekt / sårende å spørre om han ikke vil nappe det vekk? Og bør jeg i det hele tatt si det?

Anonymkode: c3931...9ec

Det er frekt, det er sårende og du bør nok ikke si det. Når man føler man må spørre om noe er frekt eller sårende, så er det som oftest det. Bare et tips til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg nappet øyenbryn en dag typen kom inn på badet. Han spurte om jeg kunne nappe mellom hans bryn. La baderomsdøra stå opp en dag du napper, kanskje han får en lys ide da. :)

Ellers kan du nappe egne bryn, si at du har sett på Americas funniest videos at menn synes det er kjempevondt å nappe og spør om han vil prøve?

Han hadde jo sannsynligvis nappa om han ikke syntes det var så stas selv, så vet ikke om jeg ville sagt noe direkte. Ikke så lekkert om menn ser skikkelig nappa ut heller.

Anonymkode: 3979e...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å spørre om du får nappe de. Si hvis han ikke liker det vokser det fort ut igjen. Mange menn liker å bli "dullet" med 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nappet exen min sine. Sa til han st han hadde monobryn, og at jeg godt kunne fikse det. Ble til at eg gjorde det innimellom når han selv ba om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sårende? Altså, jeg har aldri møtt en mann som blir såret av en sånn filleting. Jenter, ja, vi blir såret av alt, men tror ikke menn er sånn. Verste er vel at han sier nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Bloodless skrev:

Sårende? Altså, jeg har aldri møtt en mann som blir såret av en sånn filleting. Jenter, ja, vi blir såret av alt, men tror ikke menn er sånn. Verste er vel at han sier nei.

ditto der. Jeg utpekte til kjæresten min at han hadde litt brynhår i midten og jeg må nå nappe de i ny og ne når han kommer og sier ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Monobryn <3

Jeg synes det er fint, jeg. Og jeg synes det er en uting å ville endre kjæresten sin.

Anonymkode: b7922...05a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søstra mi ba meg nappe, barten min som jeg har i ansiket.og det synes. ble litt først såra av det ja. Kunne sagt det på en hyggeligere måte. Jeg dro til en  friøsrsalong og fikk nappet det. og fikk en del komplinmanger senere på det................ Så ja, er nok bare for hans beste.

men kan du ikke bare si, du hadde blitt mye kjekkere, hvis jeg kunne nappe brynene dine? høres bedre ut det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Cathrine88 skrev:

Du kan tilby å nappe vekk hårene hvis han nevner noe om det selv, men ellers synes jeg du bør la være å si noe. 

Helt enig. Er så lei den "jenter vet best hvordan gutter skal se ut"-holdningen. Det er hans kropp, hans utseende, hans bryn. Finn dere gutter dere er fornøyd med, ikke oppussingsobjekter.

2 minutter siden, Charlene87 skrev:

Søstra mi ba meg nappe, barten min som jeg har i ansiket.og det synes. ble litt først såra av det ja. Kunne sagt det på en hyggeligere måte. Jeg dro til en  friøsrsalong og fikk nappet det. og fikk en del komplinmanger senere på det................ Så ja, er nok bare for hans beste.

men kan du ikke bare si, du hadde blitt mye kjekkere, hvis jeg kunne nappe brynene dine? høres bedre ut det. 

Nei hun tenker ikke på hans beste, men på sitt beste. Han har det fint han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er, som flere sier, en filleting - forutsatt at du kommuniserer det som akkurat det. Hvis du flagger at monobrynene hans er direkte avtennende for deg, da har du "dreti på draget". Vær litt fjærlett her, si noe om hvor kjekk og flott du synes han er og at enkelt vedlikehold av tufsene over gluggene (som du selvsagt tilbyr deg å fikse) vil gjøre ham om mulig enda mer uimotståelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Er så lei den "jenter vet best hvordan gutter skal se ut"-holdningen. Det er hans kropp, hans utseende, hans bryn. Finn dere gutter dere er fornøyd med, ikke oppussingsobjekter.

Nei hun tenker ikke på hans beste, men på sitt beste. Han har det fint han.

Welcome to verdens mest likestilite land :ler: der PK mainstream flokken nekter å ta inn over seg signifikante forskjeller mellom kjønnene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...