AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Hva gjør dere når dere har fylleangst? Tenker da hvis dere tror dere har gjort noe som ikke var så smart eller vil vite om dere gjorde noe dumt. Sender dere feks en melding til vedkommende? Jeg har skikkelig fylleangst etter en fuktig natt på byen i går. Ble med hjem til en jeg har holdt litt på med før. Vil så gjerne få en oppklaring i hva som skjedde og hva han tenker, men jeg vil ikke virke som en masende type. Anonymkode: 0ad86...8b3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Bah, sitter der sjøl med tidenes fylleangst. Rotet rundt med en fyr som har gitt meg små stikk om at han er interessert. Så ender han opp med å pule venninna til venninna mi rett etterpå. Jeg følte meg som dritt og gjør det enda Har tidenes angst og vil aldri treffe noen av dem igjen. Godt jeg skal på jobb i morgen sier jeg bare. Anonymkode: 83a20...f3b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bah, sitter der sjøl med tidenes fylleangst. Rotet rundt med en fyr som har gitt meg små stikk om at han er interessert. Så ender han opp med å pule venninna til venninna mi rett etterpå. Jeg følte meg som dritt og gjør det enda Har tidenes angst og vil aldri treffe noen av dem igjen. Godt jeg skal på jobb i morgen sier jeg bare. Anonymkode: 83a20...f3b Huff! Høres ikke så gøy ut! Har litt lyst å sende en mld, men har rett og slett ingen anelse om hvordan jeg skal formulere meg. Det er jo ikke sikkert han husker mye heller Anonymkode: 0ad86...8b3
waco Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bah, sitter der sjøl med tidenes fylleangst. Rotet rundt med en fyr som har gitt meg små stikk om at han er interessert. Så ender han opp med å pule venninna til venninna mi rett etterpå. Jeg følte meg som dritt og gjør det enda Har tidenes angst og vil aldri treffe noen av dem igjen. Godt jeg skal på jobb i morgen sier jeg bare. Anonymkode: 83a20...f3b 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere når dere har fylleangst? Tenker da hvis dere tror dere har gjort noe som ikke var så smart eller vil vite om dere gjorde noe dumt. Sender dere feks en melding til vedkommende? Jeg har skikkelig fylleangst etter en fuktig natt på byen i går. Ble med hjem til en jeg har holdt litt på med før. Vil så gjerne få en oppklaring i hva som skjedde og hva han tenker, men jeg vil ikke virke som en masende type. Anonymkode: 0ad86...8b3 Dette her er en fin anledning til littegranne selvransakelse og spørre seg selv, - hva duger denne destruktive livsførselen til, annet enn å gi meg angst og sorg? Nå kan dere bli litt kjent med dere selv, - og stille dere spørsmålet alle bør stille seg selv en gang i blant, - hvorfor drikker jeg så mye, og hvorfor klarer jeg aldri å stoppe i tide? Hva motiverer meg til å være en sånn plage for omgivelsene sine egentlig? Spør deg selv hvorfor du holder på sånn! 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Jeg våkner ofte opp med fylle angst men jeg driver ikke å knuller rundt sådet bekymrer meg aldri. Men det jeg pleier å gjøre er å ta en runde med meg selv. Sier at alle gjør dumme ting i fylla, det blir glemt(tiden går fort). +++ at kanskje han har like mye angst som deg og gleder seg til å glemme. Jeg klarer å legge vekk fylleangsten. Gidder ikke å la den ta overhånd og ødlegge hele dagen. Prøv det ut jeg klarte det ikke så bra før men øving gjør mester!! :D klarer det kjempe fint nå! Anonymkode: ef4d5...a11
Olaug Olsen Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 hm, jeg ville rett og slett ringt den fyren. kan jo hende han også har fylleangst. I tillegg vet jeg at bananer og buljong er bra saker mot bakrus. Vann, og søvn, og etterhvert... et egg. Du kommer til å føle deg bedre dagen etter, og da kan du ta alt dette rotet videre, oj sjekke om den fyren er sjekkbar! Sjekk han opp igjen i edru tilstand.
waco Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg våkner ofte opp med fylle angst men jeg driver ikke å knuller rundt sådet bekymrer meg aldri. Men det jeg pleier å gjøre er å ta en runde med meg selv. Sier at alle gjør dumme ting i fylla, det blir glemt(tiden går fort). +++ at kanskje han har like mye angst som deg og gleder seg til å glemme. Jeg klarer å legge vekk fylleangsten. Gidder ikke å la den ta overhånd og ødlegge hele dagen. Prøv det ut jeg klarte det ikke så bra før men øving gjør mester!! :D klarer det kjempe fint nå! Anonymkode: ef4d5...a11 Det kommer jo litt an på hva du har gjort da? Folk er forskjellige. Noen er smarte og går og legger seg når de er for fulle. Andre elsker å plage folk når de er fulle. Noen unner til og med ikke at andre mennesker har truffet hverandre. Som jeg bestandig har sagt, - mennesker drikker etter behovet for å være litt dårlig mot andre og være litt dårlig mot seg selv. Alle dårlige avgjørelser blir tatt i fylla. Men mennesker lærer sjeldent av egne feil, og det er beviset for hvor svake dere er når det kommer til viljestyrke og det å ønske og gjøre godt mot en selv.
Olaug Olsen Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, waco skrev: Det kommer jo litt an på hva du har gjort da? Folk er forskjellige. Noen er smarte og går og legger seg når de er for fulle. Andre elsker å plage folk når de er fulle. Noen unner til og med ikke at andre mennesker har truffet hverandre. Som jeg bestandig har sagt, - mennesker drikker etter behovet for å være litt dårlig mot andre og være litt dårlig mot seg selv. Alle dårlige avgjørelser blir tatt i fylla. Men mennesker lærer sjeldent av egne feil, og det er beviset for hvor svake dere er når det kommer til viljestyrke og det å ønske og gjøre godt mot en selv. Nå må du ikke glemme at det er en viktig kulturell handling her nord, å gå på grisefylla i ny og ne.
venus24 Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 Mine beste tips mot fylleangst: sov ut, spis noe digg, ta en dusj, gå en tur og vær (moderat) sosial. Det som absolutt ikke hjelper, men som gjerne er det man har mest lyst til, er å stenge seg inne. Alt blir bedre av å ha en samtale med et annet menneske, gjerne noen du kan snakke om angsten med. Jeg synes spesielt det hjelper når noen forteller meg om sine verste/beste fylleangst-historier, da får man litt perspektiv og blir minnet på at alle kan gå på en smell og at det er helt greit. Håper du føler deg bedre i morgen! 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 19. juni 2016 #10 Skrevet 19. juni 2016 Fortsetter å drikke mer, det pleier å fungere.
annebanane Skrevet 19. juni 2016 #11 Skrevet 19. juni 2016 De få gangene jeg har hatt litt bekymringer dagen derpå har jeg kjapt fått vite alt av venner som melder og erter meg. Slipper fint å spørre. Anbefaler egentlig bare å sove til en fungerer igjen, og fortsette livet som normalt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #12 Skrevet 20. juni 2016 Slapp av, kjøp en pose smågodt og se film noen timer. Du får nok høre fakta etter hvert, og kanskje demrer det for deg av seg selv når du får det på avstand. Og husk, selv om du skulle ha gjort noe dumt, det er som oftest noen som har gjort noe verre...Anonymkode: 20c0f...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå