Gjest Virvar Skrevet 8. november 2004 #21 Skrevet 8. november 2004 Jeg tar en før jeg legger meg. + tar litt salt på tungen og drikker masse vann og spiser noe. Fungerer bra.
Gjest Gjest_Mara_* Skrevet 19. november 2008 #22 Skrevet 19. november 2008 Hei! Har nettopp kjøpt en pakke zyrtec, i håp om at lørdags morgen skal bli noe bedre enn det den er når jeg har vært ute på byen :-) Er det noen som har erfaringer med å bruke dette mot " fyllesyke"? Når må man ta tablettene og hvor mange må man ta???
Gjest Gjest_Mara_* Skrevet 19. november 2008 #23 Skrevet 19. november 2008 Det at Zyrtec skal hjelpe mot fyllesjuke er bare tull!! Jeg er allergiker og har brukt det i mange år. Det det eventuelt kan hjelpe mot er hvis man reagerer allergisk på alkohol, at man for utslett og lignende.. Fyllejuke, hodepine, kvalme hjelper det ikke mot i hele tatt! Hodepine er faktisk en veldig vanlig bivirkning man faktisk får av zyrtec. Så der må man bruke noe annet:gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #24 Skrevet 16. desember 2008 Det at Zyrtec skal hjelpe mot fyllesjuke er bare tull!! Jeg er allergiker og har brukt det i mange år. Det det eventuelt kan hjelpe mot er hvis man reagerer allergisk på alkohol, at man for utslett og lignende.. Fyllejuke, hodepine, kvalme hjelper det ikke mot i hele tatt! Hodepine er faktisk en veldig vanlig bivirkning man faktisk får av zyrtec. Så der må man bruke noe annet:gjeiper: hmm.. merkelig at det funker så inni helsikens bra da-..
Gjest Gjest_kongen_* Skrevet 17. desember 2008 #25 Skrevet 17. desember 2008 Zyrtec finnes alltid å få tak i i utlandet. Der finnes det også zyrtec i flytende form for barn. Zyrtec er jo et klassisk eksempel på medikament/stoff som hjelper mot andre ting en det det var beregnet for. Kongen.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #26 Skrevet 17. desember 2008 Zyrtex er tilgjengelig i Norge også- Får det og reseptfritt, men da er det svindyrt.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #27 Skrevet 17. desember 2008 tok en og sovnet jeg...var en bivirkning, så det var den festen. men fungerer for venninner da:)
Gjest Gjest_linda_* Skrevet 22. februar 2009 #28 Skrevet 22. februar 2009 Hei! Har nettopp kjøpt en pakke zyrtec, i håp om at lørdags morgen skal bli noe bedre enn det den er når jeg har vært ute på byen :-) Er det noen som har erfaringer med å bruke dette mot " fyllesyke"? Når må man ta tablettene og hvor mange må man ta??? jeg tar to før jeg får ut, og to når jeg kommer hjem. fungerer kjempe bra ! : D
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #29 Skrevet 23. februar 2009 Det går an å ta bare en halv zyrtec for å ikke bli så vanvittig trøtt og slapp dagen derpå, men samtidig holder den kvalme/hodepine borte.. Det gjør jeg, tar en halv når jeg kommer hjem og rimelig bedugget, men det funker likevel.. Har opplevd å ta zyrtec sånn noen timer etter jeg begynte å drikke og var vel på en snurr, men en havltime etter inntak av zyrtec så var jeg klin edru... pussig nok, men det har skjedd flere ganger så det er ikke tilfeldig. "Edru" av zyrtec, noen som også har opplevd det?
Gjest Minipini Skrevet 23. mars 2009 #30 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har aldri tatt zyrtec før, og har alltid følt meg så ille trøtt og sliten etter en tur på by'n.. Alltid vondt i hue, og ofte småkvalm.. Men fikk en zyrtec av søstra mi etter en laaaang kveld på lørdag, og når jeg stod opp på søndag merket jeg ikke engang at jeg hadde vært på fylla! :O Tok zyrtec ca en halvtime før jeg la meg.. Var bare litt trøtt på søndagen, fordi jeg aldri får sove lenge.. La meg etter 7 engang og stod opp 11.. Puh!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå