lene24 Skrevet 4. november 2004 #1 Del Skrevet 4. november 2004 Hei! Har nettopp kjøpt en pakke zyrtec, i håp om at lørdags morgen skal bli noe bedre enn det den er når jeg har vært ute på byen :-) Er det noen som har erfaringer med å bruke dette mot " fyllesyke"? Når må man ta tablettene og hvor mange må man ta??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 4. november 2004 #2 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg pleier å ta en før jeg går ut, og en etter at jeg kommer hjem igjen - og det fungerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 4. november 2004 #3 Del Skrevet 4. november 2004 De fungerer ikke for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 4. november 2004 #4 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg tok 2 før jeg begynte å drikke og det hjalp veldig. Hadde en periode der jeg ble fyllesyk selvom jeg ikke hadde vært skikkelig full engang......så begynte jeg med zyrtec. (Jeg skulle motbevise for ei venninde som mente det var bra....at det ikke virket. Jeg sa at det bare var hodet som trodde det og dermed virket det...) Gjett hvem som var skikkelig på fylla og ikke ble syk etterpå da......etter det var jeg overbevist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 4. november 2004 #5 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg tar en før jeg går ut- thats it! Det virker for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #6 Del Skrevet 4. november 2004 Zyrtec er på vei ut av markedet. Sambo bruker det mot allergi og han fikk ikke fornyet resepten på zyrtec fordi det bare er på markedet en kort periode til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. november 2004 #7 Del Skrevet 4. november 2004 Zyrtec er på vei ut av markedet. Sambo bruker det mot allergi og han fikk ikke fornyet resepten på zyrtec fordi det bare er på markedet en kort periode til. jeg brukte også zyrtec pga allergi, og har også fått den tilbakemeldingen. Har fått nye allergimedisiner pga det. men både hjelp mot fyllesyken (hjalp meg i ca en måned, så var jeg "imun", sikkert siden jeg brukte det ellers også) og at man faktisk ikke blir stukket like mye av mygg når man tar zyrtec (tro det eller ei, opptil flere jeg kjenner + meg har opplevd forskjell der) er "bivirkninger" jeg ikke har hørt om ved andre typer allergimedisiner, dessverre... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 4. november 2004 #8 Del Skrevet 4. november 2004 Brukte Zyrtec i min tidligere ungdom (pga. stadig hodepine etter å ha helt i meg lite mengde alkohol), og det funket. Utenom at jeg ble så inni hampen trøtt, og sluttet med det etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #9 Del Skrevet 4. november 2004 Så det er DERFOR jeg aldri blir fyllesjuk på våren! Pollenmedisiner! hoho :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. november 2004 #10 Del Skrevet 4. november 2004 Så det er DERFOR jeg aldri blir fyllesjuk på våren! Pollenmedisiner! hoho :D Da er vi to. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 5. november 2004 #11 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg tar to rett før jeg begynner å drikke, hjelper som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2004 #12 Del Skrevet 5. november 2004 En før jeg drikker pluss en før jeg legger meg. Zyrtec er på vei ut ja, men det er en annen med akkurat samme virkestoffene. Men hva het nå den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #13 Del Skrevet 5. november 2004 Hvorfor skal Zyrtec vekk fra markedet???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2004 #14 Del Skrevet 5. november 2004 Dette likte ikke jeg! jeg husker på våren da jeg hadde tatt slike medisiner og vi var på tur på fjellet ble jeg så hyper av dem at jeg omtrent løp opp hele fjellveien mens de andre kom slepende bak! Bah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 5. november 2004 #15 Del Skrevet 5. november 2004 Hvorfor skal Zyrtec vekk fra markedet???? Fordi de har en del bivirkninger som trøtthet. De som skal erstatte Zyrtec, virker på samme måte, men uten bivirkninger. Dette likte ikke jeg! jeg husker på våren da jeg hadde tatt slike medisiner og vi var på tur på fjellet ble jeg så hyper av dem at jeg omtrent løp opp hele fjellveien mens de andre kom slepende bak! Bah! Allergimedisiner pleier å ha helt motsatt virkning da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #16 Del Skrevet 5. november 2004 Zyrtec inneholder Cetirizin, som er navnet nå andre produsenter markedsfører sine produkter som (altså flere produsenter som lager samme medisin, med forskjellig navn). Produsenten ønsket å erstatte Zyrtec med Xyzal, som er en videreutvikling av cetirizin, men den er for tiden ikke godkjent på blå resept (for de som får resept for sine allergiproblemer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 5. november 2004 #17 Del Skrevet 5. november 2004 Allergimedisiner pleier å ha helt motsatt virkning da... Enig! Jeg gikk på Zyrtec før, hver vår. Men energi..nei det fikk jeg i hvert fall ikke av dem. Legen min sa at mange sleit med akkurat det i forhold til Zyrtec. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 5. november 2004 #18 Del Skrevet 5. november 2004 Funker for meg. Tar en før jeg legger meg. Vanligvis er jeg helt vrak, spyr og alt det der. Men når jeg tar Zyrtec blir jeg bare litt trøtt dagen derpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2004 #19 Del Skrevet 5. november 2004 Enig! Jeg gikk på Zyrtec før, hver vår. Men energi..nei det fikk jeg i hvert fall ikke av dem. Legen min sa at mange sleit med akkurat det i forhold til Zyrtec. Hmmm mulig det funket omvendt på meg da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 8. november 2004 Forfatter #20 Del Skrevet 8. november 2004 Da var det gjort... Tok en før jeg begynte å drikke og en før jeg la meg - våknet opp og følte meg helt forferdelig!!!!!! Var skikkelig blytung i kroppen, og følte jeg var i en boble :-) Hadde ikke hodepine, som jeg pleier å ha, men ville heller hatt det enn denne forferdelige følelsen! Blir nok siste gang jeg tar zyrtec mot fyllesyke Var ikke noe særlig å dra på shoppingtur i 6 timer den dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå