AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Skal reise til Hellas i sommer. Hvilken av disse Greske øyene kan dere anbefale? Det bør nevnes at jeg har aldri vært i Hellas. Har hørt mye positivit så jeg er spent. Har sett at Kreta er hellas største øy. Med omtrent 600.000 mennesker fastboende, mens Rhodos har 100.000. Da vil jeg tro at det kanskje er flere muligheter på Kreta enn på Rhodos. Anonymkode: 0c369...d6b
EvaLena Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Jeg har vært bege steder og får valgets kvaler. Rhodos by er helt utrolig flott, spes gamlebyen. Må oppleves. Samtidig så er Kreta også like bra, veldig koselig i Chania by. På Kreta kan du også reise til Elafoissi, en veldig fin sandstrand. Må også oppleves. Du må bare velge en av de, trekk lapp retning slett 😊
fresia Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 jeg ville valgt Kreta. har vært begge steder. Rhodos er en veldig liten øy så man får mulighet til å utforske hele øya, men jeg synes det var finere på Kreta og dit vil jeg reise flere ganger - nettopp fordi jeg vil se mer av øya. Rhodos er jeg liksom ferdig med. gamlebyen i Rhodos er koselig, men det er det... anbefaler et besøk til stranda Elafonissi på Kreta ja - selv om jeg trodde jeg skulle dø på bussturen dit (smale veier og flere hundre meter rett ned )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå