AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Noen damer her som har erfaring med å bruke buttplugg under samleie her? Gjør det sexen eller orgasmene bedre? Anonymkode: e203d...0a5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Det er digg. men har lett for å dette ut. Anonymkode: 38634...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Ja, da hender det at jeg kommer så hardt at jeg nesten freaker ut. Anonymkode: 975a6...215 1
Gjest Vause Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 I mitt tilfelle, ja. Men det er ikke et must og en nødvendighet hver gang. Det er deilig om man liker sånt.
frk91 Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Liker det veldig godt, både som oppvarming før analsex eller som litt krydder under "vanlig" sex. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er digg. men har lett for å dette ut. Anonymkode: 38634...aa5 20 minutter siden, Vause skrev: I mitt tilfelle, ja. Men det er ikke et must og en nødvendighet hver gang. Det er deilig om man liker sånt. 5 minutter siden, frk91 skrev: Liker det veldig godt, både som oppvarming før analsex eller som litt krydder under "vanlig" sex. Er bare det selve sexen eller er også orgasmene bedre/villere med buttplugg i under vaginalt samleie? Anonymkode: e203d...0a5
Gjest Vause Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bare det selve sexen eller er også orgasmene bedre/villere med buttplugg i under vaginalt samleie? Anonymkode: e203d...0a5 Både sexen og orgasmen blir bedre, mer stimuli på grunn av buttplugen. En kombinasjon av stimulering av klitoris, vaginal stimulering og analkos er ganske heftige greier. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 Bedre å bruke ei vinflaske enn buttplug, men det er min smak. Ei vinflakse fyller jo bedre opp.:) Anonymkode: 6115d...0d0
SlemUlv Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 Butplug under sex er helt fantastisk!! :D Vi har også brukt dildo, for å fylle skikkelig opp *Flirer* Fører til mye bedre sex, mye bedre orgasmer.. og han mener det ble bedre også win - win - win.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #10 Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, kattepusen skrev: Butplug under sex er helt fantastisk!! :D Vi har også brukt dildo, for å fylle skikkelig opp *Flirer* Fører til mye bedre sex, mye bedre orgasmer.. og han mener det ble bedre også win - win - win. Ja, tenker meg det ble ganske trangt i skjeden når du har en dildo i analen. Anonymkode: e203d...0a5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #12 Skrevet 20. juni 2016 Fordelen med en buttplugg under samleie er at flere nerver blir stimulert, all aktivitet vaginalt kjennes bedre, her å forstå gpunkt og for hans penis, samlet sett bedre for henne. Orgasmene vil kunne være sterkere og mer sammensatt og opplevelsen av dobbel penetreringen stimulerer særlig hennes fantasiverden som igjen igangsetter prosesser som øker opplevelsen og mulighet til å oppnå orgasme. Som mann, og med stor, er det best at hun penetreres med en lang buttplugg slik at det blir ingen bulk som klemmer utstyret på midten. Samboer elsker opplevelsen kombinasjonen buttplugg, stor pikk og wand, men en for tjukk plugg kan bli for mye i kombinasjon med 23x18 cm i vagina. Anonymkode: dd5ac...714
Gjest makar Skrevet 20. juni 2016 #13 Skrevet 20. juni 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordelen med en buttplugg under samleie er at flere nerver blir stimulert, all aktivitet vaginalt kjennes bedre, her å forstå gpunkt og for hans penis, samlet sett bedre for henne. Orgasmene vil kunne være sterkere og mer sammensatt og opplevelsen av dobbel penetreringen stimulerer særlig hennes fantasiverden som igjen igangsetter prosesser som øker opplevelsen og mulighet til å oppnå orgasme. Som mann, og med stor, er det best at hun penetreres med en lang buttplugg slik at det blir ingen bulk som klemmer utstyret på midten. Samboer elsker opplevelsen kombinasjonen buttplugg, stor pikk og wand, men en for tjukk plugg kan bli for mye i kombinasjon med 23x18 cm i vagina. Anonymkode: dd5ac...714 23x18? Litt av en rugg!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #14 Skrevet 20. juni 2016 Ja, bruker det av og til, men det blir sinnsykt trangt i musa. Anonymkode: b855d...e56 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 20. juni 2016 #15 Skrevet 20. juni 2016 17 timer siden, kattepusen skrev: Butplug under sex er helt fantastisk!! :D Vi har også brukt dildo, for å fylle skikkelig opp *Flirer* Fører til mye bedre sex, mye bedre orgasmer.. og han mener det ble bedre også win - win - win. Helt enig, butplugg gir superorgasmer å helt vill nytelse. Heftige saker å blir helt vill. Men jeg er gutt da☺
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #16 Skrevet 20. juni 2016 6 timer siden, makar skrev: 23x18? Litt av en rugg! Takk :-) Anonymkode: dd5ac...714
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå