AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Del Skrevet 19. juni 2016 Er det flere som gjør det? Jeg klarer ikke slutte! Jeg kan f.eks være på date og tenke at han ligner litt på en bulldog men har personlighet som en rev Jeg sammenligner alle fra bussjåfører til bestevenninner. Det er enda artigere med mennesker i bøker for da kan jeg lage egne bilder i hodet. Harry Hole er en jerv Anonymkode: 2cabb...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 19. juni 2016 #2 Del Skrevet 19. juni 2016 Har ikke behov for å sammenligne oss med dyr ettersom det er det vi faktisk er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Del Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, WubWub skrev: Har ikke behov for å sammenligne oss med dyr ettersom det er det vi faktisk er Med andre dyr men det skjønte du Anonymkode: 2cabb...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 19. juni 2016 #4 Del Skrevet 19. juni 2016 Det sies jo at hunder og eiere ligner på hverandre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Del Skrevet 19. juni 2016 26 minutter siden, Tom/Loki skrev: Det sies jo at hunder og eiere ligner på hverandre.... Den likte jeg! Anonymkode: 2cabb...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå