AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Er the conjuring skummel? Jeg elsker skrekkfilmer, har aldri sett en film som jeg blir genuint redd av. Jeg så min første skrekkfilm da jeg var 6 år! Texas chainsaw massacre er favoritt filmen min. Så den xx antall ganger på barneskolen. Så mange ganger at jeg kunne replikkene utenom. Jeg ble aldri redd, verken skvetten, hjertebank, ingenting. Men har hørt mye om the conjuring 2 og om hvor skummel den er. Er 1'er like skummel? Er den virkelig så ille? Anonymkode: ba516...69f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Nei, de er ikke skumle i det heile tatt. Det kan ikke regnes som skrekk-film lenger, men søppel-film derimot.... Anonymkode: c837f...69d
Mellifluous Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Syns ikke de er noe skumle nei, men de spiller veldig på dette med jump-scares som trolig er grunnen til at folk oppfatter dem som skumle. Jeg mener likevel filmene er verdt å se, spesielt hvis du er skrekkentusiast.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Men det er ikke falske jump scares da. Det er ikke typ "og det hoppet det frem en katt, ellerømme en fugl flakser med vingene. Det er jump scares der man faktisk ville blitt redd jeg likte den like godt som den første jeg. Søk opp Chris stuckmann på YouTube og hør omtalen hans. Han ga den en A og likte den bedre enn den første. Han er virkelig en god filmkritiker Anonymkode: b2abc...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå