Gå til innhold

Føler at vi ikle har noe "opplegg" på bryllupsdagen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss om litt over to måneder. Ingen av oss har vært i bryllup før, så vi har på en måte ikke noe å sammenligne med.

Vi skal ta bilder før vielsen, så alle gjestene tar felles transport til lokalet, vi kommer ca 10 min etter med egen bil. Så etter litt over en time med mingling blir det middag.  Vi skal bare ha velkommen til bords tale, min mamma, og brugommes tale og takk for maten tale.   Både jeg og forloveden min er ikke så glad i sanger osv, så det blir ingenting av det. Og leker som man kanskje har etter middagen(?) er vi heller ikke så glad i. Blir dette en veldig kjedelig bryllupsmiddag? 

Etter kaker og bryllupsvals blir det liksom ikke noe opplegg. Bare musikk og fest. Alle gjestene kjenner hverandre veldig godt og har det morsomt sammen.  

Men jeg føler at man MÅ ha masse taler, sanger under middagen, leker osv. Må man det?  Hva hadde dere syntes om å delta i etbryllup som mitt? 

Jeg gruer meg så mye til denne dagen, for jeg vil at gjestene skal ha det bra! 

Anonymkode: b0a0b...81f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg giftet meg så hadde ikke vi noe opplegg  har ikke vært i noen bryllup som har hatt det heller.

I bryllupet mitt så hadde vi levende musikk og det ble mye dans. Etterhvert så ble det noen leker også, men det kom bare av seg selv fra gjestene.

Ikke tenk på noe opplegg dere, la gjestene få kose seg uten å MÅTTE være med på ting de kanskje ikke liker. De som liker leker kan gjøre det, de andre gjør hva de vil.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:( 

Anonymkode: 99c83...05c

• Liker 3
Skrevet

Slapp av! Gjestene kommer garantert til å storkose seg! 😄 Vi har heller ingen sanger eller leker, men noen flere taler enn dere. Unødvendig å trekke ut middagen bare fordi man "må" ha ulike innslag. Det er deres dag, og dere bestemmer. Så lenge stemningen er god, så har som regel gjestene det bra. Og taler, sanger og leker avgjør ikke det! Det er det dere som gjør :) 

AnonymBruker
Skrevet

For mange taler er faktisk dørgende kjedelig for oss andre som ikke er brudepar! Det kan bli for mye, vertfall når man hører om 7-8 taler i middagen, middag som blir avbryt pga taler. Samtidig får man jo ikke snakket med de andre ved bordet, for det må jo være stille under talene. Leker er bare kleint!!!

Syns det høres ut som dere har et bra opplegg, og jeg er sikker på at bryllupet deres blir helt perfekt for dere. :) 

Anonymkode: 96478...045

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det der høres jo ut som et prima bryllup for mange gjester. Kleine sanger er jo bare kjipt. Leker er som oftest kleint. For mange taler er bare grusomt. Så det der høres jo helt topp ut :-D 

Anonymkode: f3091...0a9

• Liker 9
Skrevet

Slapp av, bryllupet deres blir garantert bra! Har aldri vært i et bryllup der leker sto på programmet. Har hendt at gjester har funnet på det selv, men tviler på at folk forventer at det skal være leker. For mange taler og sanger er heller ikke så populært, har vært i bryllup der sånt har ført til at maten ble kald... Synes deres plan høres fin ut:)

Skrevet

Som gjest så ville jeg storkoset meg i et bryllup uten lange taler, haltende sanger komponert av wannabe-diktere-familimedlemer og kleine selskapsleker! 

(satt 6 timer til bords i et bryllup en gang pga den ene taleren etter den andre holdt eviglange taler! Noe så sinnsykt drygt!)

Vi hadde noe av det samme som dere, bortsett fra at vi tok bilder etter vielsen. Lite taler, ingen sanger, ingen leker, og etter kaffen og kakene ble det levende musikk og dans. Og jammen meg som folk danset! 10 år siden, og fortsatt får vi høre av folk som var gjester for et utrolig kjekt bryllup vi hadde. Så de koste seg :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville elsket bryllupet ditt! Selskapsleker er dritkjipt! 

• Liker 4
Skrevet

Høres ut som et drømmebryllup 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kjedelig med taler jeg. Masse sanger og leker er også bare tull.

Synes deres høres bra ut jeg!

Anonymkode: 010cb...fcf

AnonymBruker
Skrevet

Tusen, tusen takk for svar alle sammen! :) Nå ble jeg mer betrygget og nervene roet seg litt :) 

Skrevet

Glemte å si at når folk kommer til lokalet, så serveres det aperitif og frukt. I tillegg ligger det framme en quiz, kubb, dart som folk KAN benytte seg av hvis de VIL når de venter på oss. Litt væravhengig også. Vi vil ha et tilbud til gjestene, men ønsker ikke at det skal bli noe press :) Toastmaster informerer når gjestene kommer om at muligheten er der hvis noen har lyst :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres perfekt ut :)

Min mor ble for øvrig dødelig fornærmet da jeg la ned forbud mot sanger i bryllupet (synes sånt er grusomt kleint) :fnise:

Anonymkode: bf171...444

Skrevet

Det høres veldig bra ut! Mange lange taler kan bli kjedelig for alle andre enn brudeparet. Sanger og leker er seriøst bare helt grusomt. Så lenge dere har nok (!) god mat og drikke så vil dette gå av seg selv. La folk mingle og snakke og kose seg. 

Det blir bare stressende for alle parter om dere og gjestene skal hoppe fra aktivitet til altivitet. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde omtrent samme opplegg som dere. Én tale mer ;)  Dessverre klarte ikke toastmaster å si nei til svigermor sin 14 vers (!) lange sang (som vi ikke ville ha noen av). Alle gjestene sluttet å synge etter halvparten og det var meget klein stemning. Så støtter dere i å droppe sanger. 

Senk skuldrene, for dere har et veldig fint bryllup for gjestene. Mulighet til å snakke sammen er gull verdt. :)

Anonymkode: f87e0...267

• Liker 1
Skrevet
Den 19.6.2016 at 18.16, AnonymBruker skrev:

Vi skal gifte oss om litt over to måneder. Ingen av oss har vært i bryllup før, så vi har på en måte ikke noe å sammenligne med.

Vi skal ta bilder før vielsen, så alle gjestene tar felles transport til lokalet, vi kommer ca 10 min etter med egen bil. Så etter litt over en time med mingling blir det middag.  Vi skal bare ha velkommen til bords tale, min mamma, og brugommes tale og takk for maten tale.   Både jeg og forloveden min er ikke så glad i sanger osv, så det blir ingenting av det. Og leker som man kanskje har etter middagen(?) er vi heller ikke så glad i. Blir dette en veldig kjedelig bryllupsmiddag? 

Etter kaker og bryllupsvals blir det liksom ikke noe opplegg. Bare musikk og fest. Alle gjestene kjenner hverandre veldig godt og har det morsomt sammen.  

Men jeg føler at man MÅ ha masse taler, sanger under middagen, leker osv. Må man det?  Hva hadde dere syntes om å delta i etbryllup som mitt? 

Høres awesome ut. Ørten taler er kjedelig og lekene og sangene blir ofte utrolig kleine. Jeg hadde kost meg i et slikt bryllup du beskriver at dere skal ha.

• Liker 1
Skrevet

Sanger i bryllup er bare superkleint og harry så det er bare bra at du ikke har med det 😊 Lykke til - det blir sikkert et veldig fint bryllup! 

Skrevet

Leker er verst. Bryllup er ikke et barneselskap liksom

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 19. juni 2016 at 18.16, AnonymBruker skrev:

Synes det høres ut som et srømmebryllup! Er ikke glad i for mye taler, hater sanger og leker! Kos dere på dagen🌸

Anonymkode: 79630...19b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...