AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Mens var to dager forsinket, jeg fikk (fire) postive tester rundt ikm. Ikke knallpositive, men tydelig strek. I går kveld var den 5te testen meget svak/negativ. Fikk mensen og mensmurringer like etterpå. Negativ test i dag. Er dette SA? Blir testene så fort negativ? Eller kjemisk gravidtet? Var jeg aldri gravid? Noen med lignende erfaring? Anonymkode: 674ca...206
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Jeg fikk positiv test ( billig strimmel) som jeg så bekreftet med clar blue ( var da 2-3 uker på vei i følge den) spontanabortere 1 uke etter. 2 dager etter at jeg begynte å blø var billigtest og blodprøve negativ. Min erfaring er i alle fall at hormonene går fort ut av kroppen, men jeg har jo bare opplevd EN gang... Anonymkode: 9c99c...b01
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Falsk positiv test er ikke vanlig. Så vil tro du har hatt en kjemisk.. Anonymkode: 31d42...aa0 1
Havrekjeksen Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Det høres ut som min episode, og jeg definerte det som kjemisk.. Kjipt er det uansett, du har min medfølelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå