Gå til innhold

Deodorant som klør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en palmolive roll-on deodorant, og den klør så infernalsk! Jeg har stygge, røde merker under armene som svir noe inn i gampen. Noen som aner hva det kan være jeg reagerer på, slik at jeg kan sjekke dette når jeg kjøpe ny?

Forrige deodorant var en spray, apotekets Stop 24, og da var det helt fint, men jeg erindrer nå at den før igjen også klødde, og det var også en roll-on.

Og nei, jeg kan ikke bare fortsette å bruke Stop24 for den slutter å virke etter en stund. Det er en annen ting: hvorfor slutter deo-er å virke? Er det en reaksjon med oksygen/forringes når den er 'åpnet' eller er det en hudreaksjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest klø, klø
Skrevet

Å, det var godt å høre at det ikke var bare meg som begynte å klø noe infernalsk av den nye palmolive-deodoranten. Jeg holdt på å bli vannvittig av den kløingen, og måtte kutte den ut og kjøpe et annet merke.

Prøvde å lese bakpå for å se hva det var som kunne gi meg denne kløingen, men fant det ikke ut. Det er vel noe stoff de må tilsette for at det skal virke 24 timer som gir denne reaksjonen.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har en tendens til å bli rød og svi av de fleste deodoranter out there, til og med de som jeg normalt sett tåler. Til og med Dermalogicas stift har fått meg til å reagere på denne måten, men hvis jeg setter den bort i noen dager og bruker noe annet i mellomtiden, går det som oftest bra. Jeg skjønner ikke hvorfor slike ting skjer...

Jeg reagerte på Vichys deodorant (som alle liker), men kommer til å gi den en sjanse til, for å se hva som skjer.

Sorry, men jeg har ikke noe svar, dessverre.

Skrevet

Har heller ingen løsning til deg men har samme probleme selv med deo'er som klør. Eneste jeg kan bruke er cosmica sin deo, bruker den uten parafyme.

Gjest Genevieve
Skrevet

Palmolive produktene er svært sterke og fulle av parfyme. Det beste tipset er å kaste deodoranten og kjøpe en annen. Kjøp gjerne en på apoteket ellers anbefaler jeg Biotherms deodoranter.

Skrevet
ellers anbefaler jeg Biotherms deodoranter

Jeg også! Det ligger et innlegg for noen dager tilbake som heter deodorant.Det står det også om en som heter vichy.Begger får du kjøpt på parfymeri!

Skrevet

Jeg skrev feil, den ligger på "velvære, klær og kosmetikk"

Gjest Genevieve
Skrevet
Det står det også om en som heter vichy.Begger får du kjøpt på parfymeri!

Vichy serien selges kun på apotek.

Skrevet

Jeg klør også noe vanvittig av den Palmolive deodoranten!! Fikk røde sår som klødde jeg også. Skjønte fort at jeg ikke tålte den. Har hatt samme opplevelse tidligere med deodoranten som hører til parfymen min, Envy fra Gucci. Den kan jeg heller ikke bruke. Ellers tåler jeg det meste. Bruker vanlige deodoranter som kjøpes i dagligvarebutikker, som Dove eller Vaseline Intensive Care. Det reklameres jo liksom for at den nye Palmolive-deodoranten skal være skånsom fordi den inneholder aloe vera og er uten alkohol, men den inneholder nok veldig mye parfyme! Akkurat det samme som jeg kom frem til med Envy-deodoranten. Det er vel derfor de lukter så godt også :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg også klødde noe veldig av den nye Palmolivedeodoranten. Dessuten tar det hundre år før den tørker. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...