Gå til innhold

Flytte fra hverandre men fortsette vere kjærester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, lurte på om det er noen med mine og dine barn som har flytte fra hverandre og fortsatt å vere kjærester? Har bod sammen med min samboer nå i 1,5 år men vi for ikke barna til å gå godt overens. Er alltid krangling osv når alle barna er her. Ting fungerte veldig bra før vi flyttet sammen og bare vare sammen når vi ikke hadde barna og så tilbrakte vi som oftest helgene med barna også sammen alle man. Det gjekk greit. Men nå som barna er sammen en og en uke av gangen blir det bare krangling og surt miljø. My kjefting og sureminer. Har nå vert inne på tanken på å flytte fra hverandre da dette gar blitt utholdelig for alle parter . Å så fortsette som kjærester. Noen som har erfaring med det her? Eller er det bare å gi opp kjæreste forholde også når barna ikke går så bra sammen. ? Tips , erfaring og råd tas i mot med takk😀

Anonymkode: 1c5a1...2d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kan fungere. Gamle er barna?

Anonymkode: 2812a...aa2

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjorde det.

Det fungerte fint. Hovedproblemet vårt var oss selv og ikke barna ;)

Vi var kjærester på den måten i 3 år. Det var uansett dømt til ikke å lykkes, dessverre.

Men det gikk veldig fint å bo slik. Det var bedre for oss å være kjærester enn å dele hverdagslivet sammen. Vi bodde sammen i 6 år før vi valgte dette.

Anonymkode: 170e9...8d6

AnonymBruker
Skrevet

Fem barn i alderen 7-15 år 

TS

Anonymkode: 1c5a1...2d2

Skrevet

Jeg har ingen erfaring selv, men  har stor tro på at særbo er et godt alternativ i deres situasjon. 

Kjenner besteforeldre som har valgt det slik, fordi de har barn og barnebarn på hver sin kant.  Offisielt er de par, men de bor hver for seg.  Synes å fungere veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...