AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Jeg er litt bekymret for hunden min. Det virker som om den sturer for tiden. Men ingenting fysisk er funnet galt, den har vært hos veterinær og er undersøkt for alt tenkelig. Med å sture mener jeg at den ikke er like aktiv og glad lengre. Legger seg mye for seg selv. Vil ikke være ute i hagen selv om vi er der. Da graver den seg et hull og ligger bare der til vi går inn igjen. I dag kastet den opp frokosten for så å spise opplastet. Hunden er fremdeles lykkelig når vi står opp om morgenen og når det kommer besøk. Samt når vi skal på tur. Men utenom det er den ikke som før og jeg får vondt i hjertet når den bare går og legger seg for seg selv. Hjelp! Hva kan være galt? Eller er det kanskje ikke noe galt? Kanskje er det fordi den er blitt mer voksen (7år)? Noen med erfaring og kunnskap? Anonymkode: 5c29e...e9f
Gjest økonomifrue Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Hei! Jeg har noen flere spørsmål til deg angående hunden din. Hva slags rase er det? Hvilket kjønn er det? Løpetid på din hund eller i nærheten? Akkurat hatt løpetid og kanskje innbilt svangerskap? Har dere sjekket stoffskiftet til hunden?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Det er en hannu n. Ingen løpetid i nærheten så vidt jeg vet. Vi diskuterte dette hos veterinæren. Hun tok alle prøver hun fant relevant, så jeg tror nok også stoffskiftet ble sjekket. Har du vært borti lignende Økonomifrue? Anonymkode: 5c29e...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå