AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Jeg har fått streng beskjed av mannen om å velge meg en fin merke-veske som han skal betale for. Men stakkaren vet nok ikke hva disse kan koste! Jeg har sjekket litt på nett og mange av disse starter på 10-20 000 jo! Hjelp! Jeg vil jo ikke ha så dyr veske Hvilke merker er litt fine samtidig som de ikke er for dyre heller? Ikke Michael Kors for det kjøper alle fake i Syden!! Anonymkode: c3982...6e5
Gjest Vause Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Hvordan skal den se ut? Det har jo så og si alt å si, du må jo ha noen preferanser? Michael Kors sine vesker er fine og enkle, ikke alle kjøper falske i Syden.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Det kommer jo helt an på hva du liker, hvilken størrelse den skal være osv. Men de små Mulberry-veskene er ikke så dyre. Mellomstore Gucci-vesker kan du også få til under ti tusen. See by Chloe og Marc by Marc Jacobs er også litt rimeligere merker. Se gjerne nettsider som net-a-porter og shopbop for inspirasjon Anonymkode: 97ea5...a30
Leo Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Vet ikke om det havner i kategorien "merkeveske", men jeg synes danske Adax har mange fine til en overkommelig pris. http://adax.dk/Dame/Tasker/Dametasker/ 3
momo Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 2 minutter siden, Leo skrev: Vet ikke om det havner i kategorien "merkeveske", men jeg synes danske Adax har mange fine til en overkommelig pris. http://adax.dk/Dame/Tasker/Dametasker/ Det her er mitt favoritt merke, da det kommer til vesker. Fantastisk kvalitet og. 1
Gjest Elseby13 Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 Kate Spade syns jeg er fine og ikke så fryktelig dyre. Ca 2-3000 kr. Men vet ikke om du får det i Norge da.
Leo Skrevet 20. juni 2016 #10 Skrevet 20. juni 2016 Morris har 30% på Adax-veskene nå så jeg da jeg var ute til lunsj!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #11 Skrevet 20. juni 2016 Syns det er dumt å bruke så mye penger på en veske du egentlig ikke vil ha....kanskje nevne for mannen at du finner en veske du liker og så betaler han? Heller en veske til 1000 som du faktisk er fornøyd med, enn en til 15000 som du kjøper kun pga merket. Du kan jo gå inn på f.eks Harrods eller Selfridges sine nettsider og sjekke ut veskene der. Da kan du sortere ut fra type veske du pleier å bruke og pris, så ser du om noe faller i smak. Personlig ville jeg aldri kjøpt disse merkene alle går rundt med for å late som de er high end, sånn som MK og LV. Anonymkode: 84849...296
mm456 Skrevet 20. juni 2016 #12 Skrevet 20. juni 2016 Jeg er glad i By Malene Birger sine vesker, koster vel 2500-3000ish avhengig av hvilken modell
Torelli Skrevet 20. juni 2016 #13 Skrevet 20. juni 2016 Jeg liker Karl lagerfelt sin vesker, ikke for dyre og ikke allemannseie. 1
momo Skrevet 20. juni 2016 #14 Skrevet 20. juni 2016 7 timer siden, Leo skrev: Morris har 30% på Adax-veskene nå så jeg da jeg var ute til lunsj! Hvor? Og alle veskene? Morris her jeg bor, har bare noen få av veskene på salg. Og ikke de to jeg vil ha.
Leo Skrevet 20. juni 2016 #15 Skrevet 20. juni 2016 (endret) Dette var på Gunerius i Oslo @momo (Og på Oslo City så jeg da jeg skulle hjem). Gikk ikke inn for å sjekke om det gjaldt alle, men jeg kan godt gjøre det i Oslo hvis du vil?! Endret 20. juni 2016 av Leo
Leo Skrevet 20. juni 2016 #16 Skrevet 20. juni 2016 (endret) 1 time siden, momo skrev: Hvor? Og alle veskene? Morris her jeg bor, har bare noen få av veskene på salg. Og ikke de to jeg vil ha. Dette var på Gunerius i Oslo (Og på Oslo City så jeg da jeg skulle hjem). Gikk ikke inn for å sjekke om det gjaldt alle, men jeg kan godt gjøre det i morgen hvis du vil?! Endret 20. juni 2016 av Leo 1
momo Skrevet 20. juni 2016 #17 Skrevet 20. juni 2016 2 timer siden, Leo skrev: Dette var på Gunerius i Oslo (Og på Oslo City så jeg da jeg skulle hjem). Gikk ikke inn for å sjekke om det gjaldt alle, men jeg kan godt gjøre det i morgen hvis du vil?! Så snilt av deg, men det trenger du ikke. Jeg bor ikke i Oslo. Men skal sjekke en annen Morris butikk i morgen.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #18 Skrevet 21. juni 2016 Hvis du ikke er opptatt av å ha siste modell, kan man gjøre kupp på designervesker på theoutnet.com (men det et selvsagt endel spesielt igjen her): https://www.theoutnet.com/en-NO/Shop/Bags. Jeg kjøpte en enkel veske fra Alexander Wang derfra for ikke så lenge siden, den er stilren og uten synlig logo (men super kvalitet). Ellers er See by Chloe som nevnt ovenfor et fint alternativ. Flere alternativer i de store kjente utenlandske nettbutikkene, og vesker er som regel enkelt å bestille fra utlandet. Anonymkode: a1729...ee7
Majott Skrevet 22. juni 2016 #19 Skrevet 22. juni 2016 Jeg har kjøpt flere vesker fra Gigi New York og Decadent. Har vært veldig fornøyd, og fått mange komplimenter for dem. De ligger på 4000-5000 kr for en veske av normal størrelse. http://www.nextlevelfashion.no/ Gigi New York http://hgvesker.no/ Decadent, Adax, Modalu ++ Du finner disse og mange flere på Miinto.no også.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #20 Skrevet 22. juni 2016 Anbefaler Eben. Veldig flotte vesker som er design og eksklusive, og som ikke alle har. Og ikke ekstremt dyre heller. De er i fiskeskinn faktisk, veldig kule! Anonymkode: 27020...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå