Gå til innhold

Er sheinside trygt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er det noen her som har erfaring med nettisen sheinside?

Er den trygg å bestille fra? :)

Anonymkode: e9919...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sheinside er billig og klærne er fine på bildene, men når du får dem er det bare en skikkelig dårlig Kinakopi i billig stoff og garantert for liten størrelse. Kjøpt to plagg der fra og kommer aldri til å legge en eneste krone der igjen.  Tok også nesten en måned før jeg fikk det jeg bestilte også

Tror forresten at sheinside er sweatshop... Google sheinside+sweatshop så kommer det mye opp..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vause

Får eBay vibber av hele siden og har dermed aldri bestilt der ifra. Har hørt både positive og negative erfaringer. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestilt klær derfra, men har bestilt noen sminkebørster og en ryggsekk, og jeg er strålende fornøyd med begge. Fikk varene i posten etter ca. 14 dager, og jeg bor helt nord i landet.

Ikke at jeg tar sheinside i forsvar da jeg aldri har bestilt klær derfra, men det samme gjelder for de store kleskjedene vi har i landet. De bruker utenlandsk arbeidskraft hovedsakelig basert i Asia, hvor arbeiderene har forferdelige arbeidsvilkår. Så med mindre du handler klærne dine utenfor de mest kjente merkene, er sannsynligvis alt fra en sweatshop. 

Endret av Anwa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...