Gjest Knutepunktet Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Hva gjør du da? Logger deg av, sletter bruker.. ? Jeg har allerede bedt om å bli slettet. Kg er av og til interessant, av og til litt morsomt. Men dessverre, for det meste utrolig forutsigbart. Og derfor sletter jeg meg. Igjen ( Jeg har mange navn. Tris, Agnetha, DitteH. Osv. Osv. Hei hei Denne gangen kommer jeg ikke tilbake, så ønsker alle fine sjeler en god sommer og et rikt liv! Noen av dere er slettes ikke så verst!
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Kommer ikke tilbake,det tror jeg ikke noe på Har sagt det samme selv etter å ha sletta meg her men kom luskende tilbake. Hvor skal jeg ellers spørre om råd? Sist jeg sletta meg var etter 3 brukere mobbet meg. Kommer aldri til å tilgi de. Håper de blir stukket av veps. Anonymkode: a775f...fbf 1
Gjest Knutepunktet Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Hehe ser det. Men nei, jeg har bestemt meg for at det er nok. Det er på tide å gå videre. Kg får ikke kjærlighetssorg over at jeg forsvinner
globalagogo Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Men hvorfor slette brukeren? Du trenger ikke å fjerne brukeren selv om du blir lei av nettstedet? 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper de blir stukket av veps. Anonymkode: a775f...fbf Anonymkode: ad2ab...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå