AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #61 Del Skrevet 19. juni 2016 6 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Er to meter høy, så uttafor ganske mye! Haha, det hadde vært greit med en som rakk opp til øverste hylle i kjøleskapet da, slik at jeg slapp å bruke krakken hver jævla gang.. Anonymkode: 45b6f...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 19. juni 2016 #62 Del Skrevet 19. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, det hadde vært greit med en som rakk opp til øverste hylle i kjøleskapet da, slik at jeg slapp å bruke krakken hver jævla gang.. Anonymkode: 45b6f...3a9 Jeg er så lei av å bli utnyttet for kroppen min! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #63 Del Skrevet 19. juni 2016 6 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Jeg er så lei av å bli utnyttet for kroppen min! Hva annet fornuftig kan du brukes til da? Anonymkode: 45b6f...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 19. juni 2016 #64 Del Skrevet 19. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva annet fornuftig kan du brukes til da? Anonymkode: 45b6f...3a9 Vetkje æ. Har minropenis, så om du liker å bli knulla i neda er jeg your man. Advarsel: jeg kommer om du nyser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #65 Del Skrevet 19. juni 2016 6 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Vetkje æ. Har minropenis, så om du liker å bli knulla i neda er jeg your man. Advarsel: jeg kommer om du nyser. Haha, humor scorer du høyt på ;-) Anonymkode: 45b6f...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 19. juni 2016 #66 Del Skrevet 19. juni 2016 8 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Vetkje æ. Har mikropenis, så om du liker å bli knulla i nesa er jeg your man. Advarsel: jeg kommer om du nyser. Fuckings skrivefeil + redigering som ikke funker på mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. juni 2016 #67 Del Skrevet 20. juni 2016 Ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå