Yme Skrevet 19. juni 2016 #41 Del Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Det er riktig det, ville bare ha noen til å si det rett ut så jeg kunne får rast fra meg litt! Nå er jeg skikkelig mett etter fem pizzastykker, så må utsette rasinga litt, da Ja, se der... Der kommer bitterheten osende fram! Bare fordi jeg kun har spist 4 stykker pizza, skal du ha spist 5 med en gang... Jeg føler meg så utilstrekkelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 19. juni 2016 #42 Del Skrevet 19. juni 2016 14 minutter siden, Yme skrev: Dere er jo sinte og sure hele tiden, så da er det jo logisk å anta at dere konkurrerer på den fronten, og derfor hater hverandre. Det skjønnerderesjæææl! Vi konkurrerer ja. Om deg. Har du ikke skjønt det ENDA? Er jo derfor vi begge leker isdronning. Isdronninger er som kjent hard to get Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. juni 2016 #43 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, Yme skrev: Ja, se der... Der kommer bitterheten osende fram! Bare fordi jeg kun har spist 4 stykker pizza, skal du ha spist 5 med en gang... Jeg føler meg så utilstrekkelig Som så lite mann mener du? Som en liten jente?Det er veldig forståelig det, og helt på sin plass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. juni 2016 #44 Del Skrevet 19. juni 2016 1 minutt siden, toothfairy skrev: Vi konkurrerer ja. Om deg. Har du ikke skjønt det ENDA? Er jo derfor vi begge leker isdronning. Isdronninger er som kjent hard to get Kutt ut da, holder på å jobbe mot å knekke ham så jeg kan bygge ham opp igjen sånn som jeg vil ha ham. Drit i å ølægg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #45 Del Skrevet 19. juni 2016 2 minutter siden, toothfairy skrev: Vi konkurrerer ja. Om deg. Har du ikke skjønt det ENDA? Er jo derfor vi begge leker isdronning. Isdronninger er som kjent hard to get Jeg skjønner ikke så mye, dessverre. Er jo bare en simpel mann, som liker å grave i jord, og spytte på potta. Har nylig fått meg nytt stag. Du må gjerne prøve det! Jeg har tid hver dag etter klokken 15. 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Som så lite mann mener du? Som en liten jente?Det er veldig forståelig det, og helt på sin plass Jeg føler meg både lite mannlig og lite kvinnelig, sånn som dere holder på, for å være helt ærlig. Gråter mye, og har begynt å bite negler igjen Hadde egentlig tenkt å gå inn her for å skrive opp dere to, men nå kan dere bare glemme det Heldigvis har jeg staget mitt, og det er alt jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 19. juni 2016 #46 Del Skrevet 19. juni 2016 10 minutter siden, Yme skrev: Jeg skjønner ikke så mye, dessverre. Er jo bare en simpel mann, som liker å grave i jord, og spytte på potta. Har nylig fått meg nytt stag. Du må gjerne prøve det! Jeg har tid hver dag etter klokken 15. Jeg føler meg både lite mannlig og lite kvinnelig, sånn som dere holder på, for å være helt ærlig. Gråter mye, og har begynt å bite negler igjen Hadde egentlig tenkt å gå inn her for å skrive opp dere to, men nå kan dere bare glemme det Heldigvis har jeg staget mitt, og det er alt jeg trenger. Måtte faktisk google stag, og Stavern Idrettsforening var det første som møtte meg. Det var kanskje sånne her du tenkte på? Veldig, veldig hot. Er det sånn Yme ser ut når han kommer? Nå skal jeg forresten tusle en tur inn i "hvordan ser du ut"- tråden og sende hundre millioner besatte og perverse meldinger i håp om at du nevner meg her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EpleDrue Skrevet 19. juni 2016 #47 Del Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, Rainstorm skrev: Hey! Jeg vil gjerne ha oppdatering fra daten til deg og EpleDrue! Må nok skuffe deg der, Rainstorm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 19. juni 2016 #48 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev: Må nok skuffe deg der, Rainstorm. Nå vel. En slags oppdatering er uansett ventet fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #49 Del Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Må nok skuffe deg der, Rainstorm. du er ledig på markedet? 2 minutter siden, toothfairy skrev: Nå vel. En slags oppdatering er uansett ventet fra deg har han gjort deg gravid? Anonymkode: cce01...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #50 Del Skrevet 19. juni 2016 @amativeReflection + @Rainstorm Anonymkode: 701f4...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #51 Del Skrevet 19. juni 2016 9 minutter siden, toothfairy skrev: Måtte faktisk google stag, og Stavern Idrettsforening var det første som møtte meg. Det var kanskje sånne her du tenkte på? Veldig, veldig hot. Er det sånn Yme ser ut når han kommer? Nå skal jeg forresten tusle en tur inn i "hvordan ser du ut"- tråden og sende hundre millioner besatte og perverse meldinger i håp om at du nevner meg her HAAAAAAAAAHAHAHA! AKKURAT sånn ser jeg ut når jeg kommer, med et brutalt innoverpust, hvor man gaper så høyt man kan, og passer på å aktivere stemmebåndet! Det som er ekstra flaks, er at jeg kommer etter bare 3 sekunder, og det skal ikke mer til at en dame tar meg på låret (om det så er rett over kneet), så dette kan du faktisk få oppleve personlig, uten noe særlig innsats. Jeg nevnte deg jo i innlegget du akkurat siterte, men da må du love å skrive stikkord og sånt, før daten, siden du mener du ikke er like morsom laaajv, også må du sefffff ha på deg skinntights da. Det skal jeg, og da kan vi være tvillinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 19. juni 2016 #52 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: @amativeReflection + @Rainstorm Anonymkode: 701f4...40a Tror ikke jeg er hans type, han liker jo best smårips. Vil gjerne høre hva som fikk deg til å matche oss? Er det vår felles fascinasjon med Bukowski? For ellers har vi jo lite til felles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #53 Del Skrevet 19. juni 2016 1 minutt siden, Rainstorm skrev: Tror ikke jeg er hans type, han liker jo best smårips. Vil gjerne høre hva som fikk deg til å matche oss? Er det vår felles fascinasjon med Bukowski? For ellers har vi jo lite til felles. Nope. En teori om motsetninger og risikosport..haha Anonymkode: 701f4...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 19. juni 2016 #54 Del Skrevet 19. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nope. En teori om motsetninger og risikosport..haha Anonymkode: 701f4...40a Hahaha! Risikosport? Ånei! Jeg er ikke sikker på om jeg tør å gå på en date der jeg må satse en så høy inngangspott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 19. juni 2016 #55 Del Skrevet 19. juni 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: du er ledig på markedet? har han gjort deg gravid? Anonymkode: cce01...8a5 Du er så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #56 Del Skrevet 19. juni 2016 @Dizzyronson han er bare så utrolig azz. Store sterke manne armer, og grove smed hender. Å den utrolige sansen for humor så rund å god. Han er bare best. Alle dere andre har ikke noe på Dizzy. Anonymkode: f4fcb...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 19. juni 2016 #57 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Syns Incognita skal komme tilbake Endret 19. juni 2016 av Fox Mulder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. juni 2016 #58 Del Skrevet 19. juni 2016 3 timer siden, Rainstorm skrev: Tror ikke jeg er hans type, han liker jo best smårips. Vil gjerne høre hva som fikk deg til å matche oss? Er det vår felles fascinasjon med Bukowski? For ellers har vi jo lite til felles. Hvor gammel er du egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #59 Del Skrevet 19. juni 2016 @Katten.2.0 er innafor. Anonymkode: 45b6f...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 19. juni 2016 #60 Del Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Katten.2.0 er innafor. Anonymkode: 45b6f...3a9 Er to meter høy, så uttafor ganske mye! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå