Gjest blomkvisten Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Hei, Tog eggløsningstest om ikke var positiv i går kveld men mener den ble det i dag siden test streken er sterkere enn kontroll streken? Vi hadde sex i går kveld vel og merke, bør vi ha sex i dag også mtp. eggløsningen? Vi har så inderlig lyst på et barn da vi mistet vårt forrige i desember.. Dette er første gang jeg tester etter eggløsningen. Hadde blitt kjempe takknemlig for svar. :-)
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Spør @Silfen , hun er god på de testene der. Anonymkode: 896cf...d1e
skruf Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Jeg synes den fra idag ser positiv ut. Strekene skal være like sterke eller teststreken sterkere enn kontrollstreken. Skader uansett ikke å legge inn noen aksjer idag En trivelig søndagssyssel det.
Gjest blomkvisten Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Den er forresten enda mer positiv nå mene jeg etter å ha ligget noen minutter -TS
maid Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Beklager å bryte inn i tråden din. Men er denne positiv? ☺️
Gjest blomkvisten Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, maid skrev: Beklager å bryte inn i tråden din. Men er denne positiv? ☺️ Ja den er positiv i mine øyne :-)
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 @blomkvisten den øverste testen på ditt første bilde er positiv. Om dere hadde sex i går bør det ha dekka det, men jeg ville hoppa i bingen i dag igjen. Anonymkode: d8137...69e 1
Gjest blomkvisten Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 50 minutter siden, skruf skrev: Jeg synes den fra idag ser positiv ut. Strekene skal være like sterke eller teststreken sterkere enn kontrollstreken. Skader uansett ikke å legge inn noen aksjer idag En trivelig søndagssyssel det. Takk for svar :-))
emhanse Skrevet 19. juni 2016 #10 Skrevet 19. juni 2016 5 timer siden, blomkvisten skrev: Takk for svar :-)) Jo flere aksjer dere legger inn rundt EL jo større er sjansen for treff😁👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå