Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 I natt drømte jeg at vi hadde lagt igjen ringene her vi bor, så vi (av en eller annen grunn) ble nødt til å "gifte oss med" armbånd.. Kjolen min var blitt kjempeskrukkete (som en vaksefille) og ingen ville stryke den.. så jeg måtte løpe rundt å finne strykejern.. som jeg ikke fant.. og da var klokka blitt så mye at jeg skulle ha vært ferdig hos frisøren.. og jeg hadde ikke kommet meg dit.. På tide å få på pynten.. men kjolen var fremdeles kjemperynkete (kan silke fysisk sett bli kjemperynkete?) Min (avdøde :o ) bestefar løp rundt og mamma nektet plent å hjelpe meg å stryke kjolen min.. Regner med at dette bare blir værre i uken som kommer..
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 Ta deg en titt i dagboken min. Har hatt mange syke drømmer allerede og det er hele 7 mnd til vi gifter oss
*Kaisa* Skrevet 4. november 2004 #3 Skrevet 4. november 2004 Ta deg en titt i dagboken min. Har hatt mange syke drømmer allerede og det er hele 7 mnd til vi gifter oss Det har jeg også Helt vanvittige drømmer der alt skjærer seg. Alt fra at vi har glemt ringene til at middagen er kald, organisten er full og ingen prest.. Har våknet ganske svett flere ganger og det kommer jeg nok til å fortsette å gjøre de 5 mnd det er til den store dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå