AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Jeg har lyst å lage noe godt (søtt) og har kun følgende ingredienser. Finnes det noe jeg kan lage? Melk, egg, sukker, nøytral olje, fløte, fullkorn hvetemel, havregryn, én banan, bakepulver, Anonymkode: 5c6eb...70c
Gjest simsam Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst å lage noe godt (søtt) og har kun følgende ingredienser. Finnes det noe jeg kan lage? Melk, egg, sukker, nøytral olje, fløte, fullkorn hvetemel, havregryn, én banan, bakepulver, Anonymkode: 5c6eb...70c Banankake
Ruskemor Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Banankake Sukkerbunn med krem og banan Ville nok ha kjørt frullkorns hvetemel (og evt. havregryn) i en blender/stavmikser for å få det mer melaktig.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, simsam skrev: Banankake Oppskrift? Anonymkode: 5c6eb...70c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst å lage noe godt (søtt) og har kun følgende ingredienser. Finnes det noe jeg kan lage? Melk, egg, sukker, nøytral olje, fløte, fullkorn hvetemel, havregryn, én banan, bakepulver, Anonymkode: 5c6eb...70c Banankake Her er en oppskrift: 1 dl olje 150 g sukker 250 g hvetemel 2 egg 1 most banan 2 ts vaniljesukker 1 ½ ts bakepulver 1 dl melk (du kan bruke fløte siden du ikke har melk) Pisk eggene, tilsett olje, sukker, banan, melk og mel. Rør godt sammen og ha i en rundt form. Stekes på midterste rille ved 180 grader i 25-35 minutter. Er du heldig og har melis, kan du godt lage melisglasur og ha over. Eller kanskje du har nugatti og bruke det som glasur? Ellers er den god uten og. Anonymkode: 62cb9...5ae
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 Creme brulee! Best med vanilje, men sikkert godt uten også om du ikke har det i huset. Evt. kan du improvisere litt og toppe den med most banan i stedet for karamellokket? Anonymkode: 0a9ac...e7c
DizzyRonson Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 Bare bland alt I en bolle. Spis halvparten med skje mens du venter på att den andre halvparten steiker I ovnen. Hvis det er noe igjen av det ustekte kliner du det på toppen som glasur:) 1
kisskissbangbang Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 4 minutter siden, DizzyRonson skrev: Bare bland alt I en bolle. Spis halvparten med skje mens du venter på att den andre halvparten steiker I ovnen. Hvis det er noe igjen av det ustekte kliner du det på toppen som glasur:) Dette hadde nok jeg gjort!
Kelsier Skrevet 19. juni 2016 #10 Skrevet 19. juni 2016 Jeg vil anbefale siden http://www.supercook.com/ for de gangene man har ingredienser uten å vite helt hva man vil lage med dem! 1
♥Missy♥ Skrevet 20. juni 2016 #11 Skrevet 20. juni 2016 Neste gang kan du lage havrevalfer med banan oppå, da trenger du ikke så mye sukker, og bruker halvt om halvt med havregryn og mel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå