Gå til innhold

Klær som har blitt for store

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med dem? Jeg har mye i skapet mitt som jeg ikke kan bruke lenger. Gir jeg det bort til Fretex/andre som trenger dem? Er så redd for å kvitte meg med dem, og deretter legge på meg igjen sånn at jeg trenger dem. 

Tror jeg kommer til å legge dem i en eske i boden, men synes nesten det er å innrømme nederlag. Innrømme at jeg ikke kommer til å klare å holde vekta jeg har jobbet så hardt for.. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi det til Fretex. Jeg har gått mye opp og ned i vekt og har tatt vare på klær i tilfelle. Bare dumt, for jeg tar dem ALDRI frem igjen. Og du skal vel ikke opp igjen i vekt nå når du har vært så flink? Husk at den største jobben begynner når du har nådd målet!

Anonymkode: 9dab8...cc0

• Liker 5
Skrevet

Jeg har vinterklær i størrelse XL og sommerklær i størrelse L. Det funker bra for meg. Men har du klær som ikke passer så vil det jo være en fin ting om noen andre kan dra nytte av dem.

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg ville nok tatt vare på én ting som en reminder om at jeg aldri skal tilbake til den usunne versjonen av meg selv igjen. Resten ville jeg gitt til Fretex.

Jente; du har vært kjempeflink og endret livsstilen.

Doner alt bort og se deg aldri tilbake :) 

Skrevet

Jeg tok med flere poser på jobb, så fikk kollegaene mine ta et dykk nedi og plukke ut klær de ville ha. Det som ikke ble plukket ut tok jeg å ga videre til et flyktningmottak i nærheten her jeg bor. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta vare på de! Hargått ned i vekt selv og gleder meg til å bli kvitt klærne! Tenker ganske likt som deg nen vi må kvitte oss med dem :)

Anonymkode: b29b5...6be

• Liker 1
Skrevet

Jeg gir bort det meste.

Enten til venninner som også er på vei nedover i vekt, eller til Fretex.

Noe av det litt dyrere, som jeg har brukt mye, og som jeg tror det blir vanskelig å erstatte, pakker jeg i en stor pose og hiver på loftet. Men nå har jeg holdt vekta ganske stabil i ett års tid, og krymper vel også fortsatt, så jeg rydder vekk nye klær hele tiden.
Det som hives på loftet, skal revurderes om ett års tid.

• Liker 1
Skrevet
Den 19. juni 2016 at 11.52, la marionnette skrev:

Hva gjør dere med dem? Jeg har mye i skapet mitt som jeg ikke kan bruke lenger. Gir jeg det bort til Fretex/andre som trenger dem? Er så redd for å kvitte meg med dem, og deretter legge på meg igjen sånn at jeg trenger dem. 

Tror jeg kommer til å legge dem i en eske i boden, men synes nesten det er å innrømme nederlag. Innrømme at jeg ikke kommer til å klare å holde vekta jeg har jobbet så hardt for.. 

Jeg ville tatt vare på det inntil jeg ble helt sikker på at jeg aldri blir så stor igjen. Husk at jo eldre du blir jo mer legger man på seg hvis man ikke justerer kostholdet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kastet alt! Ingen planer om å inni klærne igjen, så deilig å bli kvitt det :)

• Liker 1
Skrevet

Takker så mye for tilbakemeldinger! Jeg er jo enig: jeg kaster alt. Unntatt én kjole som jeg ikke har hjerte til å kvitte meg med, og som i tillegg kanskje kan være grei å ha som et bevis og reminder om hvor mange cm jeg har gått ned. 17 rundt magen! :danse:

Har fremdeles klær jeg kan bruke, men særlig kjoler er for store. Og bukser. Buksene henger og slenger på meg, det er helt fantastisk:biggrin:

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, la marionnette skrev:

Takker så mye for tilbakemeldinger! Jeg er jo enig: jeg kaster alt. Unntatt én kjole som jeg ikke har hjerte til å kvitte meg med, og som i tillegg kanskje kan være grei å ha som et bevis og reminder om hvor mange cm jeg har gått ned. 17 rundt magen! :danse:

Har fremdeles klær jeg kan bruke, men særlig kjoler er for store. Og bukser. Buksene henger og slenger på meg, det er helt fantastisk:biggrin:

Bra jobba! Hvor mye har du gått ned over hvor lang tid? :)

Anonymkode: 091d4...863

Skrevet

Gi det bort. Jeg måtte tømme hele klesskapet mitt. I begynnelsen tviholdt jeg på visse klesplagg, i tilfelle jeg la på meg igjen, men jeg bestemte meg for å bare kvitte meg med alt. Skal ikke opp i vekt igjen! 

Skrevet

Jeg rydder jevnlig ut selv.... Så fort noe er for stort legges det bort.... Har et lager av noe i mindre Str som jeg har fått av ei venninne.... Mitt som er blitt for stort gis videre til andre jeg kjenner som er på vei ned. 

Jeg skal aldri inn i de størrelsene igjen, så jeg ser ingen grunn til å ta vare på ting... Har gått fra 48/50 til 38/40, for min del er gamle bilder nok påminnelse.  

Og gleden ved å kunne for det meste ta med meg et plagg i M uten å prøve engang og det passer når jeg kommer hjem. Før måtte alt prøves og fasongen ble stort sett alltid feil...... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...