Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere jenter som er på happn: hvor ofte sjekker dere appen og blar gjennom? Og gir dere noen likes i det hele tatt? 

Jeg har både tinder og happn. Opplever at det er stor forskjell på de to. På tinder for eksempel får jeg jevnlig ca 1-2 matcher om dagen. Happn derimot...der er det helt dødt. (Som gutter flest så liker jeg "alt" på den type app)

Anonymkode: af5f5...545

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde happn som en "hook up"-app der mange likes eller hva det er dukket opp sånn i halv to tida natt til lørdag/søndag. Jeg er ikke ute etter sånt, så da ignorerte jeg og slettet til slutt appen.

Tinder kan man jo finne noen innimellom som også er ute etter noe seriøst, så ja, det kan jo være derfor :)

• Liker 1
Skrevet

Opplever samme her. Jevnlig matches på Tinder, så godt som aldri noen på Happn. Jeg tror det at Tinder "tvinger" brukeren til å ta stilling til én person før man får se på neste fører til mer aktiv bruk. På Happn blir det fortere til at man bare registrerer seg og så lar den ligge.

Gjest Nordavind
Skrevet

Enig. Er helt dødt på happn hos meg. Mens på tinder skjer det ting av og til, med lange mellomrom :)

Skrevet (endret)

Sjekker happn etter jeg har vært på steder med mange folk. For tiden får jeg mange flere matcher der enn tinder, men ingenting blir egentlig tatt lenger enn det

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare "looks" på sukker men ja det er svært sjelden jeg sveiper høyre. Det handler ikke om at han må være dødskjekk, men han må se snill ut og som en bra mann. Ligger vel i underbevisstheten hvilke kvaliteter man er ute etter. 

Anonymkode: 89e04...77d

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Bruker bare "looks" på sukker men ja det er svært sjelden jeg sveiper høyre. Det handler ikke om at han må være dødskjekk, men han må se snill ut og som en bra mann. Ligger vel i underbevisstheten hvilke kvaliteter man er ute etter. 

Mente venstre!*  :natti:

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Mente venstre!*  :natti:

Glem det........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...