FebruarMamma Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Har lest at det ofte er både brudens far, brudgommen og hans forlover som har corsage. Vi skal ha Human-Etisk vielse der jeg og mannen går sammen inn, og vi skal sitte ved siden av hverandre tvers over forloverne. Jeg tenker at jeg vil uansett ikke styre med at fedrene våres skal ha. Men må hans forlover ha? Vi har i grunnen ikke tenkt til å ha bilde rav oss + forloverne om det har noe å si for hvilke svar jeg får. Jeg føler på en måte at det er meg og mannens dag, og vi gjør jo alt sammen den dagen - og føler mer at forlovere var noe vi "måtte ha" fordi sånn er det, og det juridiske oppi det liksom. Er det frekt og ikke gi forloveren hans en knapphullsblomst, eller tror dere han blir glad for å slippe å ha den dinglende eller ser det rart ut eller hva? Har kun vært i 1 bryllup selv, og der hadde forlover corsage, men så tok de også mange bilder i studio med begge sine forlovere..
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Det er kotyme, men dere gjør akkurat som dere vil 😊 Anonymkode: 6fa57...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå