Gå til innhold

Hvordan bli en god elskerinne...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hjelp.. ikke skyt meg nå..

Jeg har ikke tenkt til å legge ut om hele min situasjon, men har desverre plutselig endt opp som en elskerinne..

Jeg vil ha denne mannen og han vil ha meg, men forholdene tilater ikke det akkurat nå. :cry:

Hvordan skal jeg være for å ikke være masete, krevende, men et lyspunkt og energipunkt i en vanskelig hverdag.

Hva skal jeg gjøre for å holde ut og få tiden til å gå og han til å gå raskere.. :o

Jeg trenger ikke formaninger og kjeft for jeg vet at dette her bare er heeelt tragisk.. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle havne i denne situasjonen..

Noen flere der ute..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg trenger ikke formaninger og kjeft for jeg vet at dette her bare er heeelt tragisk..

Hvorfor legger du da inn et forum som bare legger opp til det åpenbare svaret "du må komme deg vekk fra han"?

På meg høreste det ut til at du alt vet dette.. Så fra meg får du i alle fall ingen "dikke dikk" svar.. (det vil jo uansett bli verst for deg.. og så ond er jeg ikke.)

Skrevet

Nå har jeg aldri vært i din situasjon.

Men - du kan vel aldri regne med å bli førsteprioritet i din elskers liv. Menn er generelt alt for feige til å bryte ut av forholdet så jeg er redd du kan belage deg på mye svik og tunge stunder.

Gode råd for å bli en god elsker - ja ja - nå har jeg hørt det også....

Skrevet
Hjelp.. ikke skyt meg nå..  

Hva skal jeg gjøre for å holde ut og få tiden til å gå og han til å gå raskere..  :o

Jeg skal ikke skyte deg - slett ikke - men jeg kan bare råde deg til å si at du kan være en venn, men ikke noen sexpartner før han har frigjort seg fra de båndene han er bundet i.

Det vil jeg tro er en fin motivasjon for ham og det gjør situasjonen mye bedre for deg også. Og ja jeg er helt seriøs nå.

Mener han alvor med deg respekterer han en sånn grense og vil han virkelig ha deg så bryter han.

Gjest Meg i gjen
Skrevet

Jeg vet selvfølgelig ikke noe om fremtiden, men jeg kommer absolutt ikke til komme meg unna denne mannen.

Uten å legge ut om historien så har han ventet lenge på meg og jeg nå er det på en måte min tur..

Det hender i et liv at timingen er dårlig, men jeg har stor tro på at det kan bli oss.

Dette med å være venn og ikke elskerinne er vanskeligere enn jeg trodde. Lyster og ønsker om å hvertfall få noe tar litt over.. Vi har vært venner leeenge, men har først i det siste tatt skrittet.. (bokstavelig talt.. :hoho: )

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi har vært venner leeenge, men har først i det siste tatt skrittet.. (bokstavelig talt..  :hoho: )
:roll::kvalm:
Skrevet

For å bli en god elskerinne må du, gjøre og være det hans kone ikke er.

altså

alltid være tilgjenglig ( han ringer, ikke du)

alltid være sexy og velstelt

aldri ha dårlige dager, ( hans kone har det, vet du)

aldri ønske egne barn ( han har barn allerede)

aldri planlegge, før du vet om han har tenkt å treffe deg den dagen.

alltid være alene i helger, høytider og ferier, (han har familie vet du)

alltid forstå han, (hans kone gjør ikke det, vet du)

aldri forvente at han vil høre om dine ønsker og forventninger( han har allerede en kone som snakker om slike ting)

Du må altså være villig til å sette ditt eget liv på vent, og alltid la han, og hans planer, interesser og problemer være viktigst.

Lykke til !

Håper han i det minste er god i sengen.

• Liker 1
Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg vet selvfølgelig ikke noe om fremtiden, men jeg kommer absolutt ikke til komme meg unna denne mannen.

Uten å legge ut om historien så har han ventet lenge på meg og jeg nå er det på en måte min tur..

Det hender i et liv at timingen er dårlig, men jeg har stor tro på at det kan bli oss.

Dette med å være venn og ikke elskerinne er vanskeligere enn jeg trodde. Lyster og ønsker om å hvertfall få noe tar litt over.. Vi har vært venner leeenge, men har først i det siste tatt skrittet.. (bokstavelig talt..  :hoho: )

Hvor mange elskerinner, tror du ikke har tenkt akkurat som deg? Og hvor mange elskerinner tror du virkelig har gått av med "seieren"?

Skrevet

Dette med å være venn og ikke elskerinne er vanskeligere enn jeg trodde. Lyster og ønsker om å hvertfall få noe tar litt over.. Vi har vært venner leeenge, men har først i det siste tatt skrittet.. (bokstavelig talt..  :hoho: )

Og hvordan føler du det bedrer og forenkler deres situasjon å begynne å ha sex...

Timing kan være dårlig, men la ham vente. Du hadde sikkert heller ikke satt pris på å bli bedratt, hadde du?

Skal det bli dere må han ta tak i situasjon og håndtere det han har hjemme - da trenger han alle sine krefter der. Vær en venn han kan snakke med om han trenger det, vent gjerne på ham, men hold dere unna det seksuelle - det blir galt samme hvor mye du forsøker å rettferdiggjøre det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Oki. Takk for kloke ord Suzy!

Jeg skal tenke på det du har skrevet!! :klem2:

Skrevet
Oki. Takk for kloke ord Suzy!  

Jeg skal tenke på det du har skrevet!!  :klem2:

Bare koselig - jeg har vært der du er og vet godt hvordan du har det :kose:

Skrevet

HJELP!!

Er det virkelig mulig? At du går inn i dette med helt åpne øyne, og attpåtil ber om råd for å få mest mulig utav det? Er du utrolig naiv eller bare utrolig forelsket? Du vet de sier noe om at kjærlighet gjør blind, men hva med den dagen en av de som involveres her våkner og ser hva som skjer? Har du vurdert alle konsekvensene? Og er fortsatt innstilt på å gjennomføre dette? - i så fall er det bare en ting du kan gjøre..

Gi slipp på deg selv, ditt liv og dine ønsker for å være 100% tilgjengelig for en som må lure og lyve for å plassere deg inn i sin dagsorden uten at det skaper mistanke eller frustrasjon hos hans familie....

Det å gi slipp på seg selv er ikke lett - men vil du klarer du det nok..

Men husk at det alltid er store psykiske såvel som fysiske konsekvenser av et slikt valg..

Du får ikke "lykketil" av meg - men jeg håper du kommer utav dette som en hel person..

Gjest Anonymous
Skrevet

En god elskerinne er ei som trekker seg unna med en gang hun oppdager at elskeren er i et etablert forhold.

Ei som forteller han at det er sammen med familien sin han hører hjemme og ikke i et snuskete forhold med henne...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan skal jeg være for å ikke være masete, krevende, men et lyspunkt og energipunkt i en vanskelig hverdag.

Hva skal jeg gjøre for å holde ut og få tiden til å gå og han til å gå raskere.. :o

Har du ikke tenkt på at dersom du klarer dette, trenger han ikke å gå fra henne? Da får han den spenningen og det lyspunktet hos deg som gjør at han holder ut hos henne(dersom de har et så dårlig forhold som han hevder..).

Skrevet

det kan vel ikke være vanskelig. Det er bare å sprike med beine når HAN kommer bort til deg for å få seg litt. Du skal smile og se søt ut og holde kjeft. Du skal være en plass der han får seg litt, du har ikke noe annet å gjøre enn dette.

Gjest illusjonisten
Skrevet

I følge de få av mine venninner som har vært i samme situasjon som deg, så hjalp det ikke hvor mye lyspunkt de prøvde å være i hans tilværelse. For det viste seg at han hadde "glemt" å fortelle kona at ekteskapet deres var dårlig, og i det ene ekteskapet kom det jammen en liten baby midt inne i det tre års lange elskerinneforholdet, og det var ikke elskerinnens barn men kona's. Og så levde de lykkelig alle sine dager, mannen og kona selvfølgelig, men ikke elskerinnen som satt igjen med brustent hjerte.

Beklager, men det finnes faktisk noen menn som gjerne vil ha både i pose og sekk.

Gjest gjestin
Skrevet

Hei, har selv vært i den andre enden: Var gift ( ulykkelig gift på 6.året ) da jeg traff Min Store Kjærlighet - min Soulmate.

Fra første stund, sa jeg ifra om at jeg var gift. Jeg var ikke ute etter noe forhold eller en flørt eller noen verdens ting.

Plutselig var Han bare der, og alle de manglende puslebitene i livet mitt falt på plass. Det var en veldig underlig følelse, som ikke på noen måte kan forklares.

Jeg var veldig bevisst at jeg ikke skulle gjøre noe "galt", så vi hadde ikke sex før det hadde gått 6 måneder. Da hadde jeg alt bedt om separasjon og flyttet inn med Min Store Kjærlighet.

Vi fikk barn og giftet oss, og vi har et fantastisk ekteskap - alt er slik det skal være mellom to som elsker hverandre.

Var imponert over hvor utholdene Min elskede var før jeg ba om separasjon, hadde nok ikke klart å være slik selv, og vil derfor instendig anbefale deg om å ta ett skritt av gangen. Bli sikker på hverandre og hva dere vil, før dere tar det for langt. I og med at han er opptatt på annet hold, er det ikke bare deres selv å ta hensyn til - prøv å gjøre det med empati for at dette berører ett eller flere andre menneskers liv. To fall in love - er noe helt annet enn to fall in lust.

er det bare lyst og ikke kjærlighet det er snakk om her, er det bedre å droppe det og gå videre i livet.

Skrevet

Hvordan du skal få tiden til å gå mens han er hos sin kone? -Få deg en elsker selvfølgelig! :-?

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk gjestin!! Utrolig godt å lese det du skriver!!

Jeg var også veldig besvist på å ikke gjøre noe galt når jeg var gift, og han har vært helt utrolig tolmodig.

Føler at det er min tur nå, og er det en mening med at det skal være oss, så blir det nok det.

Er det meningen at det ikke skal det, så håper jeg at jeg skjønner det før jeg blir for ødelagt...

Og ps: Den var ikke dum!! :hoho::ler:

Gjest Ny gjest
Skrevet

Til trådstarter:

Hvis du ønsker å flytte sammen med eller gifte deg med denne mannen, vil du føle deg trygg på at han ikke gjør den samme tingen igjen - og denne gangen mot deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...